Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mieki schreef:maar ik snap iets niet het vwf prinsenstaddressuur en de vsn trofee zijn iets aparts??? ik doe namelijk aan beidde mee en prinsenstad is op 22 okt en ik doe mee met de vsn trofee in oosteind op 27 okt.
hoe zit het dan bij jou trudy??? of weet iemand anders het me uit te leggen
Antoinette schreef:Misschien dat ik ook wel even kom kijken en als dat zo is gaat de camera natuurlijk mee
Toedeledoki schreef:Antoinette schreef:Misschien dat ik ook wel even kom kijken en als dat zo is gaat de camera natuurlijk mee
Dat komt goed uit, kun je me fotograveren.Ik ga ook meedoen met de Krack.
Als je zin heb, kun je meerijden.
joop007 schreef:ik betwijfel ernstig of erwin driessen nog paarden rijdt voor dezelfde eigenaren als dat paard van vorig jaar..........
trudydejong schreef:Dus er zijn mensen die foto's willen/ kunnen maken van mijn paardje Veraine (Gribaldi * Zalmeco)??
Mooi, dan blijf ik toch nog maar even hier in Curacao mijn stage afmaken!
mieki schreef:idd dat dacht ik ook...heb al ingeschreven voor beide...ging al twijfelen aan mezelf toen ik het las bovenaan
Purtje schreef:joop007 schreef:ik betwijfel ernstig of erwin driessen nog paarden rijdt voor dezelfde eigenaren als dat paard van vorig jaar..........
hij rijd ze wel degelijk
erwin is twee weken geleden gebeld door aletta of hij die paarden wilde uitbrengen en dat gaat hij dus doen. Ik zie Erwin elke dag dus ben hier heel zeker van. Aletta is niet een van de makkelijkste maar ze hebben goede paarden!