Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jongleurtje schreef:ik ga er ook heen maar dan 9 oktober... Ik kan 8 oktober ni4et want dan heb ik al wedstrijd.. Ik rij trowuens B
Eusebio schreef:jongleurtje schreef:ik ga er ook heen maar dan 9 oktober... Ik kan 8 oktober ni4et want dan heb ik al wedstrijd.. Ik rij trowuens B
Hopen dat je zondag moet, er gaat ook op zaterdag B gereden worden.
Zodra ik iets weet hoor je het van me Jongleurtje.
Eusebio schreef:Jep voor ons een thuiswedstrijd, lekker hoor.
Waarschijnlijk de laatste thuis wedstrijd in het M2, we maken in januari 2006 de overstap naar het Z1.
zirkoontje schreef:Eusebio schreef:Jep voor ons een thuiswedstrijd, lekker hoor.
Waarschijnlijk de laatste thuis wedstrijd in het M2, we maken in januari 2006 de overstap naar het Z1.
Kim, kan je mij bp-en als jullie weer een wedstrijd hebben?
want hoe weet je wanneer ze dat weer hebben als het niet in de p&s staat...?
t is voor mij een lekker klein stukkie...
Javelin schreef:Heb gisteren mijn starttijden doorgebeld gekregen van Niels, staat daar op stal. Mag zondag om 12.31 en 12.54 in de L2. Weten jullie al hoe laat jullie mogen?
jongleurtje schreef:Ik was ook gebeld of ik zaterdag niet kon maar aangezien ik dan die andere wedstrijd heb sta ik gelukkig toch voor zondag ingeschreven..
En kim ik hoop voor je dat je laatste puntje scoort.. Ik zal voro je duimen
Zou iemand misschien willen kijken zodra de startlijst bekend is hoe laat ik moet starten?
Eusebio schreef:jongleurtje schreef:Ik was ook gebeld of ik zaterdag niet kon maar aangezien ik dan die andere wedstrijd heb sta ik gelukkig toch voor zondag ingeschreven..
En kim ik hoop voor je dat je laatste puntje scoort.. Ik zal voro je duimen
Zou iemand misschien willen kijken zodra de startlijst bekend is hoe laat ik moet starten?
Sorry? Laatste puntje?![]()
Zie onderschrift...............
Javelin schreef:Ik heb alleen de startlijst van zaterdag dus kan je helaas niet helpen. Stond eerst op zondag maar omdat mijn stalmaatje op zaterdag in de B meerijdt kon ik gelukkig nog op zaterdag in de L2 meerijden: 17.52 en 18.22 uur
kentaur schreef:ik rij zaterdag middag.
de eerste om 14.37 uur en de 2de 15.05 uur
ik ben benieuwd ???
we gaan voor het eerst weer de binnen bak in.
we zien wel!!
tot zaterdag !!!
groet linda