Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ienemienie schreef:Het is best banketstaaf eigenlijk maar ja aan de andere kant hoor je het wel te weten. Ik lees mijn proef net voor het starten nog 1 keer door zodat ik dit soort dingen weet.
Ik had een houtje van het op het verkeerde been lichtrijden.
Heel mijn proef ongeveer gedaan, zelfs van been verwisseld na de diagonaal. Heeft er iemand aan de kant elke keer tegen mij gezegt dat ik verkeerd zat, maar ik hoor alleen de voorlezer.
Ach ja sommige juries zijn niet te begrijpen maar het is wel banketstaaf.
CGJ12 schreef:WAARDELOZE JURY. PUNT.
Fitzroy schreef:Ach, er staat duidelijk in het reglement dat het niet mag, dus om de jury nu voor waardeloos uit te maken (zelfs door CGJ) gaat mij echt te ver. Alleen het letterlijk voorlezen van de proef is toegestaan.
Fitzroy schreef:Ach, er staat duidelijk in het reglement dat het niet mag, dus om de jury nu voor waardeloos uit te maken (zelfs door CGJ) gaat mij echt te ver. Alleen het letterlijk voorlezen van de proef is toegestaan.
Zo hadden wij op cursus nog eens een discussie of alles 2 x voorgelezen mocht worden. Daar waren ook juryleden bij die vonden dat dat absoluut niet mocht.
Wel vind ik het net als jij vreemd dat de jury niet consequent is. Of bij allemaal -2 of bij niemand.
ShannaY schreef:Ja klopt, je mag het maar 2 keer voorlezen.. ik probeer altijd maar 1 keer voor te lezen..
Fitzroy schreef:Fitzroy schreef:Ach, er staat duidelijk in het reglement dat het niet mag, dus om de jury nu voor waardeloos uit te maken (zelfs door CGJ) gaat mij echt te ver. Alleen het letterlijk voorlezen van de proef is toegestaan.
Zo hadden wij op cursus nog eens een discussie of alles 2 x voorgelezen mocht worden. Daar waren ook juryleden bij die vonden dat dat absoluut niet mocht.
Wel vind ik het net als jij vreemd dat de jury niet consequent is. Of bij allemaal -2 of bij niemand.
Volgens mij staat dat ook in mijn post, Katja