Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Angelo schreef:Hebben jullie op wedstrijden altijd zelf een voorlezer bij je, of zoek je die nog op het wedstrijdterrein.
Ik vroeg altijd iemand op het concours, maar merk dat zoveel te hoger je rijdt, zoveel te minder vrijwilligers je vind. Niet iedereen kan en durft een Z proef voor te lezen. Ik heb wel meestal mijn vaste voorlezer bij me, maar als ze een keer niet kan heb ik een probleem. Als het maar 1 proef is, leer ik hem vaak wel uit mijn hoofd, maar twee proeven ga ik door elkaar halen.
Hoe doen jullie dit ?
daantjuhhh schreef:tja, mij vragen ze ook vaak als ik een vriendin voor lees en dan kijken ze gek ?? hoezo kan niet..
Nou der zijn nog meer paarden die we vaak bij ons hebben en dan moeten we vaak snel over zadelen, of ik moet zelf rijden..
ShannaY schreef:daantjuhhh schreef:tja, mij vragen ze ook vaak als ik een vriendin voor lees en dan kijken ze gek ?? hoezo kan niet..
Nou der zijn nog meer paarden die we vaak bij ons hebben en dan moeten we vaak snel over zadelen, of ik moet zelf rijden..
Wat maakt die 5 minuten dan uit?
Dat vind ik zo egoistisch, als je zelf in het schuitje zou zitten zou je het ook op prijs stellen.
ShannaY schreef:daantjuhhh schreef:tja, mij vragen ze ook vaak als ik een vriendin voor lees en dan kijken ze gek ?? hoezo kan niet..
Wat maakt die 5 minuten dan uit?
Dat vind ik zo egoistisch, als je zelf in het schuitje zou zitten zou je het ook op prijs stellen.