Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Uppojono schreef:Gisteren en vandaag een wedstrijd gehad in Warffum.. In het L1 vier proeven gereden, waar het inschrijfgeld 6 euro was.. Dit is op zich weinig, maar als ik kijk wat het prijzengeld was, kan het dus echt niet uit.. Ik was 2e, 3e en 4e en had aan prijzengeld 12 euro, 7 euro en 6 euro, oftewel totaal 25 euro, terwijl het inschrijfgeld 24 euro was..
Nu rij ik echt geen wedstrijden om winst te maken, maar met drie prijzen eigenlijk 1 euro winnen, vind ik wel heel weinig hoor.. De reiskosten, startcoupons enz komen daar nogeens overheen..
Westrijden rijden is duur, maar ik vind wel dat als je dan een "goede" proef rijdt er ook iets tegenover mag staan.. Of ligt dit aan mij??
miesie schreef:Je moet al blij zijn dat je geld krijgt.. Hier in de omgeving krijg je geen prijzengeld.. Er waren afgelopen zomer wel dat ik weet 2 of 3 wedstrijden voor geld, maar dat was ook echt het enige..
vivian001 schreef:Uppojono schreef:Gisteren en vandaag een wedstrijd gehad in Warffum.. In het L1 vier proeven gereden, waar het inschrijfgeld 6 euro was.. Dit is op zich weinig, maar als ik kijk wat het prijzengeld was, kan het dus echt niet uit.. Ik was 2e, 3e en 4e en had aan prijzengeld 12 euro, 7 euro en 6 euro, oftewel totaal 25 euro, terwijl het inschrijfgeld 24 euro was..
Nu rij ik echt geen wedstrijden om winst te maken, maar met drie prijzen eigenlijk 1 euro winnen, vind ik wel heel weinig hoor.. De reiskosten, startcoupons enz komen daar nogeens overheen..
Westrijden rijden is duur, maar ik vind wel dat als je dan een "goede" proef rijdt er ook iets tegenover mag staan.. Of ligt dit aan mij??
Ja, ik had ook hier de wedstrijd gereden en was ook verbaasd over het prijzengeld. Dacht dat ze een foutje hadden gemaaktMaar nu ik dit lees zal het wel kloppen. Idd inschrijfgeld is niet echt hoog. Maar jij zegt 6 euro voor 4 de plaats, bij mij was het 5 euro voor de 4 de plaats en ook in de L1
Voor de 1 ste prijs was het 15 euro, nou dat zal dan ook wel kloppen.