ben utrechts kampioen dressuur

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mijn_sgattuh

ben utrechts kampioen dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-05 18:14

hoi ik had meegedaan met de utrechtse kampioenschappen.
ik was met dressuur klasse b cat a/b 1e gworden van de5 dus utrechts kampioen.
met springen in het b cat d/e 5e van de 16.
en in het l cat a/b was ik 2e van de 2 maar 1e keer l

FlairS

Re: ben utrechts kampioen dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 18:17

Gefeliciteerd!!!!Knap gedaan!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 20:03

Het meisje dat 2e werd was helemaal verdrietig. Dikke tranen! Het was niet eerlijk. Zij is tenslotte pas 6, en jij 12!! (een beetje gelijk heeft ze wel) Jammer dat het in het L springen nog niet helemaal ging zoals t zou moeten. Anders had je naar de hippiade gekunt!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 20:04

Needje schreef:
Het meisje dat 2e werd was helemaal verdrietig. Dikke tranen! Het was niet eerlijk. Zij is tenslotte pas 6, en jij 12!! (een beetje gelijk heeft ze wel) Jammer dat het in het L springen nog niet helemaal ging zoals t zou moeten. Anders had je naar de hippiade gekunt!

Nou ja, niet eerlijk.. Ze is wel mooi tweede geworden toch?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 20:10

Ik zei al tegen haar dat ze hartstikke trots moest zijn dat ze met r 6 jaar al 2e werd op de Utrechtse. Maar haar zus is 8 en Z1!!!!!! (jongste Z ruitertje ooit schijnt) En die werd wel kampioen, dus had zij denk ik ook gehoopt t te worden. Ze heeft een hele leuke pony, dus die komt er wel! (en blijkbaar ook de wil om te winnen)

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 20:51

Maar haar zus was ook de enige in de Z1 cat. C dus dan is het ook niet zo moeilijk om kampioen te worden he .
Gefeliciteerd hoor! Super om kampioen te worden!

mijn_sgattuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-05 22:13

ja ook maar zij had de pony super mee hoor want hij liep uit zichzelf aan de teugel en tja dit was mijn 2e dressuurwedstrijd met die pony normaal doe ik alleen springen

mijn_sgattuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-05 22:19

maar het meisje dat van mij won megan laseur daar moet ik heel vaak tegen die heeft net haar moeder verloren dus ik gunde het haar ook wel

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 22:45

wow.. van harte gefeliciteerd
8 jaar en dan al Z1? zijn daar toeallig ergens foto's van te zien? ben wel een beetje benieuwd

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 23:00

Needje schreef:
Ik zei al tegen haar dat ze hartstikke trots moest zijn dat ze met r 6 jaar al 2e werd op de Utrechtse. Maar haar zus is 8 en Z1!!!!!! (jongste Z ruitertje ooit schijnt) En die werd wel kampioen, dus had zij denk ik ook gehoopt t te worden. Ze heeft een hele leuke pony, dus die komt er wel! (en blijkbaar ook de wil om te winnen)

Nee vind je het gek kampioen maar ze mag niet eens naar de Hippiade omdat ze geen 60% heeft, dat het oneerlijk is vind ik de grootste onzin

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 23:04

Moet wel zeggen volgens mij was jij wel heel groot he B cat A/B, wil niet banketstaaf doen maar komt er een grotere pony aan?

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 23:16

Gefeliciteerd!! Heb je ook foto's ben benieuwd

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 07:10

Needje schreef:

Sorrie maar deze reactie is buiten proporties, waarom moet een kind van 6 winnen? Het is een officieel kampioenschap geen kleuterschool.
Die ouders moeten zich eens achter de oren krabben over de reactie van zo'n snotneus op een 2e plek.

Ik ben juist blij als de jury daar niet intrapt, de beste moet winnen, niet de kleinste!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 07:23

mee eens dat de beste moet winnen en niet een kind van 6, wel als zij de beste was, maar blijkbaar net niet... en de opmerking komt er een grotere pony aan vind ik ook zo onzinnig want als je zo gehecht bent aan je pony is een afscheid moeilijk en dat weten meerdere hier op bokt.. en dan nog altijd moet de persoon het zelf weten toch en als de jury het zo erg zou vinden zou het meisje van 6 wel gewoon gewonnen hebben, dus waarschijnlijk is het zo slecht nog niet

mijn_sgattuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-05 10:05

HAHA ja ik heb al lang een andere pony joh!!!!! ik rijdt ook wedstrijden met een d pony en volgend jaar op de e van mijn opa duss. maar dit is het laatste jaar vandaar

marlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 12:31

gefeliciteerd

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 08:23

mesastamp schreef:
mee eens dat de beste moet winnen en niet een kind van 6, wel als zij de beste was, maar blijkbaar net niet... en de opmerking komt er een grotere pony aan vind ik ook zo onzinnig want als je zo gehecht bent aan je pony is een afscheid moeilijk en dat weten meerdere hier op bokt.. en dan nog altijd moet de persoon het zelf weten toch en als de jury het zo erg zou vinden zou het meisje van 6 wel gewoon gewonnen hebben, dus waarschijnlijk is het zo slecht nog niet

Wie zegt dat je daarvoor afscheid moet nemen, volgens mij snap je mij niet maargoed

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 09:33

amondi schreef:

Sorrie maar deze reactie is buiten proporties, waarom moet een kind van 6 winnen? Het is een officieel kampioenschap geen kleuterschool.
Die ouders moeten zich eens achter de oren krabben over de reactie van zo'n snotneus op een 2e plek.

Ik ben juist blij als de jury daar niet intrapt, de beste moet winnen, niet de kleinste!

Helemaal mee eens!

Super dat je kampioen bent geworden, gefeliciteerd!!!

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:56

Needje schreef:

Dat is volgens mij niet zo want hoe oud was Lotte jansen toen ze Ned. Kampioen werd in de Z1/Z2 Cat. C ? ook iets van 8 of 9 jaar

Verder vind ik toch dat als je 12 jaar bent zou ik zelf, niet mee willen doen aan zo'n wedstrijd ik zou niet eens zo'n pony willen hebben dat gaat met mijn zusje was dat ook zo die was 7 of 8 jaar toen ze begon op haar A ponytje moest ze ook tegen zulke grote meiden, die meiden zijn al veel verder in denken hebben veel grotere concentratie vermogen das toch niet te vergelijken met elkaar? of ligt dat aan mij zulke meiden horen niet meer in deze klasse thuis en al deed ik mee met zo'n wedstrijd ik denk dat ik dat meisje de prijs mee naar huis gaf, want in mijn ogen had zij dat wel verdiend want als 6 jarige in de L1 zitten vind ik knap.

Nu zullen er een heleboel zijn die het niet met me eens zijn maar dat zal me een worst..

maar alsnog wel gefeliciteerd hoor en ik kraak je niet af, kan misschien zo overkomen is niet mijn bedoeling maar vind het altijd gewoon jammer dat zulke kleine meisjes tegen zulke grote meiden moeten rijden, want het blijkt wel dat zo'n meisje toch wel talent heeft of goed kan rijden en als je 12 jaar bent had jij al op een grotere pony kunnen rijden tenzij er geen mogelijkheid is om een andere pony tekopen.

En over afscheid.. ach het leven is hard ooit gaat die pony toch weg lijkt mij, je hebt een poosje verdriet maar daarna hou je een leuke herrinering over en ben je mss wel blij dat hij/zij weg is want dan kun jij weer meer leren van die andere pony/paard..

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:57

Ik bedoelde bij lotte nog de A/B cat. volgens mij ik weet het zo niet.. maar die was ook heel jong dus weet niet wie jonger was..

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 16:00

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 16:24

reece dus 2e bij a/b pony's, en Rachell is dat meisje van 8 jaar.
Maar staan er ook ergens foto's van de wedstrijd zelf?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 16:33

Ik wou ff melden dat ik nergens zeg dat t oneerlijk is! Ik heb alleen gezegd wat t meisje zei! En idd, ik ben wel van mening dat iemand van 12 wat meer voordeel heeft in de B AB dan een meisje van 6. Dat neemt niet weg dat de beste gewoon gewonnen heeft. Dus jullie hoeven mij niet af te blaffen. Persoonlijk vind ik de B AB ook een klasse voor de kleintjes. Iemand van 12 zie je echt zelden daar nog in rijden. Simpel weg alleen al omdat ze tegen die tijd al veels te groot zijn voor hun ABtje.
Had je trouwens ook selectie met Cricky gereden?

valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 16:35

ja ook, op www.actieshot.nl moet je even zoeken maar er staan er vrij veel van rachell en reece.

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 16:41

had de site net zelf gevonden, maar toch bedankt:P