ik was met dressuur klasse b cat a/b 1e gworden van de5 dus utrechts kampioen.
met springen in het b cat d/e 5e van de 16.
en in het l cat a/b was ik 2e van de 2 maar 1e keer l

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Needje schreef:Het meisje dat 2e werd was helemaal verdrietig. Dikke tranen! Het was niet eerlijk. Zij is tenslotte pas 6, en jij 12!! (een beetje gelijk heeft ze wel) Jammer dat het in het L springen nog niet helemaal ging zoals t zou moeten. Anders had je naar de hippiade gekunt!
Needje schreef:Ik zei al tegen haar dat ze hartstikke trots moest zijn dat ze met r 6 jaar al 2e werd op de Utrechtse. Maar haar zus is 8 en Z1!!!!!! (jongste Z ruitertje ooit schijnt) En die werd wel kampioen, dus had zij denk ik ook gehoopt t te worden. Ze heeft een hele leuke pony, dus die komt er wel! (en blijkbaar ook de wil om te winnen)
Needje schreef:Het meisje dat 2e werd was helemaal verdrietig. Dikke tranen! Het was niet eerlijk. Zij is tenslotte pas 6, en jij 12!! (een beetje gelijk heeft ze wel) Jammer dat het in het L springen nog niet helemaal ging zoals t zou moeten. Anders had je naar de hippiade gekunt!
mesastamp schreef:mee eens dat de beste moet winnen en niet een kind van 6, wel als zij de beste was, maar blijkbaar net niet... en de opmerking komt er een grotere pony aan vind ik ook zo onzinnig want als je zo gehecht bent aan je pony is een afscheid moeilijk en dat weten meerdere hier op bokt.. en dan nog altijd moet de persoon het zelf weten toch en als de jury het zo erg zou vinden zou het meisje van 6 wel gewoon gewonnen hebben, dus waarschijnlijk is het zo slecht nog niet
amondi schreef:
Sorrie maar deze reactie is buiten proporties, waarom moet een kind van 6 winnen? Het is een officieel kampioenschap geen kleuterschool.
Die ouders moeten zich eens achter de oren krabben over de reactie van zo'n snotneus op een 2e plek.
Ik ben juist blij als de jury daar niet intrapt, de beste moet winnen, niet de kleinste!
Needje schreef:Ik zei al tegen haar dat ze hartstikke trots moest zijn dat ze met r 6 jaar al 2e werd op de Utrechtse. Maar haar zus is 8 en Z1!!!!!! (jongste Z ruitertje ooit schijnt) En die werd wel kampioen, dus had zij denk ik ook gehoopt t te worden. Ze heeft een hele leuke pony, dus die komt er wel! (en blijkbaar ook de wil om te winnen)