Op deze foto zie je dat het achterpand rond loopt en dat er splitjes in de zijkant zitten die je open kunt zetten
Kan ik me zo vertonen in de ring? Vooral ben ik erg benieuwd naar reacties van juryleden!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bettine schreef:Nog nooit gezien, waar heb je die vandaan?
Kan me best indenken dat er jury's zijn die hierover gaan vallen.
amondi schreef:Ik vind het eigenllijk wel leuk. Alleen als je wat brede heupen hebt( zeg maar volwassen heupen) komt het denk ik niet goed, dan kruipt ie omhoog omdat er geen taille inzit.
W.s. dus alleen geschikt voor kinderen
Fitzroy schreef:Ik vind hem echt niet mooi voor in de wedstrijdring. Dat is mijn mening als jurylid, die wilde je toch hebben
Ik vind het ook raar dat het mag, dan kan iedereen wel in vestje of jack ook gaan starten. Het heeft weinig meer van een rijjasje weg.
*edit* heb je het met foto en al gevraagd aan de KNHS?
Ik kan me voorstellen dat er juryleden zijn die je zullen vragen om je rijjasje aan te trekken.Het ziet er echt niet professioneel uit.
lindsey schreef:De colberts vind ik wel veel chiquer. Ik vind het wel wat hebben op concours dat iedereen mooi is opgedoft. Zou het wel jammer vinden als wedstrijdtenue steeds een beetje meer vervangen wordt door "gewone" rijkleding.
lindsey schreef:Naja, "gewone" kleding is het natuurlijk niet. Je moet het meer zien als wielrenkleding bij wielrenners. Die zitten toch ook niet meer met colbert op de fietsZou het wel jammer vinden als wedstrijdtenue steeds een beetje meer vervangen wordt door "gewone" rijkleding.