Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
youngster schreef:Oke dank je wel!! Denk wel dat mijn zusje komt hoor, maar als we een eventuele tijd weten is dat wel fijn.
michele schreef:HMM zal ik ook weer eens starten in maarssen? dan kom ik de 21e denk ik. zal even kijken of dat lukt.
Hey dynamiek kom je ook dan?
Heel misschien als het L1 en L2 redelijk samenvalt kan ik je misschien wel halen.
michele schreef:HMM zal ik ook weer eens starten in maarssen? dan kom ik de 21e denk ik. zal even kijken of dat lukt.
Heel misschien als het L1 en L2 redelijk samenvalt kan ik je misschien wel halen.
Mause schreef:michele schreef:HMM zal ik ook weer eens starten in maarssen? dan kom ik de 21e denk ik. zal even kijken of dat lukt.
hey Michele! Je moet echt komen hoor!! Gezellig!En dan kan je idd mooi dynamiek meenemen!
sharonaollie schreef:Weet je toevallig of er de 28 aug nog plek is bij de L2 dr paarden.
Heb 2 a 3 weken geleden coupons opgstuurd.Als het vol is kan ik mischien nog bij een andere wedstrijd nog inschrijven vandaar
Mause schreef:sharonaollie schreef:Weet je toevallig of er de 28 aug nog plek is bij de L2 dr paarden.
Heb 2 a 3 weken geleden coupons opgstuurd.Als het vol is kan ik mischien nog bij een andere wedstrijd nog inschrijven vandaar
Er is zelfs nu nog plek voor bijschrijving, dus ga er maar vanuit dat je op de lijst staat de 27ste!
michele schreef:Bedoel je voor de 21e nog bijschrijving? Zag dat het niet echt mega druk is
Melanie15 schreef:Ik moet mss ook afzeggen(ben t zusje van natascha13). Ik hoop ook dat ze nog een weekje blijft, zodat ik het kan afsluiten. En dan kan ik ook nog een winstpunt rijden, dan zou ik haar helemaal zelf van zadelmak naar t Z hebben gereden