Mijn eerste proef ging echt lekker. Dacht wel aan iets van 165, helemaal omdat de eerste plek 180 had. (veel 170-ers).
Mijn 2de proef ging echt bagger, wel paar goede dingen, maar ze pakte 2 keer echt bit ineens vast en ze had het gewoon gehad. Dat misschien net winst door de goede dingen.
Normaal kan ik erg goed inschatten wat mijn punten waren, maar nu (netals vorige week) zat ik er compleet naast, zelfs met het commentaar!
Eerste proef had ik 158 en alleen maar commentaar over niet vloeiend (zelfs 1 keer dacht ik wel vette 7 te hebben voor overgang naar draf vanuit galop) en dat ze op voorhand liep (okeej, eerste jury die dat heeft gezegt). Ook de dingen die echt lekker gingen kreeg ik gewoon 6-jes.
Tweede proef was helemaal bont. De jury heeft mijn gehele proef me afgekat op mijn 2 keer aanpakken van mijn paard (keer echt stelling trekken wegens vastpakken bit en even spoor erin; ze liep overal door heen; kon niet eens volte draaien in galop). Ik had heel veel 2en, 3en en 4en. Voor houding en hulpen een 3.
Voor halsstrekken een 4 (eerste proef had ik een 7). Ect ect. Totaal 143pnt.
Ik snap er helemaal niks meer van! Mijn lesgever zegt altijd; beter paar 3en en 8en dan allemaal 6jes.
Nou ik heb oefeningen gereden voor een 8 (is goed), maar kreeg alleen maar 6en en 7en (matig en voldoende).
Krijg bijna neiging om maar gewoon 'saai' te rijden, want als je 1keer misstap maakt voel je dat na 5 oefeningen nog....
Ligt het nou aan mij? Vroeger kon ik echt een 3 rijden en volgende oef weer een 8.
Eff foto-tje van rijden voor het idee:
Morgen trouwens weer wedstrijd op dezelfde locatie. (nee ik rij niet elke dag, maar is 4 dagen concours waar ik er 2 dagen van meerij)