Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(er is bij ons in de buurt 1 vereniging die dus geen geldprijzen geeft als je iets wint maar alleen maar dullige dingen...) Het liefst sla ik concoursen van die vereniging dan ook over, maar ja, tis zo lekker dichtbij in de winter...
Was je 1ste, kreeg je een pet.

en natuurlijk bekers. Hier in de buurt zijn ze nooit zo creatief met prijzen
heb ik een keer een schilderij van mijn pony gewonnen.
Echt super tof!! (k was de beste combinatie van het gehele concours)
hahaha... *schaaaam*
Het ding heeft een jaar in de kast gestaan, zo lelijk wast. En als je hem kwijtraakte koste dat meer dan 100 euro's. (heb hem vroeg weer ingeleverd)

wat ik dr mee moest geen idee, ik drink niet eens koffie en vind het niet lekker ook. Fleurtje100 schreef:Ik heb een keer op 1 dag een toilleteerschaar en een pakketje paardensnoepjes gewonnen. Dat waren nou eens leuke prijzen. Beter dan die gigantische bekers of zwepen.
Urielle schreef:Nee hoor, wordt je eerste in je rubriek krijg je zo'n klein frummeltje en een rozet (die rozetten liggen bij mij verkreukeld in een doos, die komen niet eens netjes thuis na zo'n dag concours).
Geef dan een zakje elastiekjes ofzo.
en mijn moeder heeft ook geen auto. Toen heb ik het maar opgegstuurd naar mn vader
, kleurlenzen (moet ze nog steeds ophalen, schaam), bloemen, soort van zilveren bord met 'Winnars Mappa Mondo Gala 2004', nog halster en euhmz... naja vergeet nog iets....