Wat is leukste, apartste, bijzondere prijs ooit gewonnen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Alanta

Wat is leukste, apartste, bijzondere prijs ooit gewonnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-05 21:38

Ik zou weleens willen weten wat jullie zoal al eens hebben gewonnen met wedstrijden.
Ik heb zelf een keer een schoonheidsbehandeling gewonnen als extra prijs bovenop een geldbedrag van 40 euri.

Ben benieuwd!

Tizzy1

Re: Wat is leukste, apartste, bijzondere prijs ooit gewonnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 21:46

Spullen voor de uitzet of andere prullaria waar je dus echt niks aan hebt!!! (er is bij ons in de buurt 1 vereniging die dus geen geldprijzen geeft als je iets wint maar alleen maar dullige dingen...) Het liefst sla ik concoursen van die vereniging dan ook over, maar ja, tis zo lekker dichtbij in de winter...

En vroeger op mn pony kreeg ik een keer tijdens een prijsuitreiking een hele hand vol pepernoten, ergggg handig bij een ereronde, NOT!
Laatst bijgewerkt door Tizzy1 op 02-08-05 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 21:46

best leuk, een schoonheidsbehandeling! Ik alleen 'saaie' dingen, bekers, voorwerpen, bonnen. Zelfs nog nooit geld.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 21:49

Shabrakjes, deken........
Pet. Was je 1ste, kreeg je een pet.

Rugzak als trootsprijs en een keer een wekkeradio.

Snappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 21:53

Tweede plaats onderlinge springwedstrijd.......Een paarden knuffel

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 21:53

Deken, bekers, geld.

Maar ook 1 keer een koffiepakket. Leuke prijs hoor, alleen drink ik geen koffie. Gelukkig vond de eigenaar van het paard het wel een leuke prijs.

En ik heb een keer een hooinet gewonnen, ding is nog nooit gebruikt

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 23:32

Ik heb een keer met viertallen zo'n dom kort rood zweepje met een paardenhoofdje aan het eind gewonnen
Ook wel leuke dingen, shabrakjes (hippiade en polderkampioenschappen) halster, geld/bonnen en natuurlijk bekers. Hier in de buurt zijn ze nooit zo creatief met prijzen

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 08:18

Vroegah... heb ik een keer een schilderij van mijn pony gewonnen. Echt super tof!! (k was de beste combinatie van het gehele concours)

En een tijdje terug won ik nog een massagebon. Kon je je midden in de tent laten masseren. hahaha... *schaaaam*
En verder dekens, waardebonnen voor brok en eetbonnen.

Ook wel eens een wisselbeker. Een heel groot lelijk zilver ei. Het ding heeft een jaar in de kast gestaan, zo lelijk wast. En als je hem kwijtraakte koste dat meer dan 100 euro's. (heb hem vroeg weer ingeleverd)

OTTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 09:30

Vroegah, toen er nog "echte" kringwedstrijden waren, kregen de kringkampioenen een beker met hun eigen naam en de naam van hun paard. Dat zijn bekers om voor altijd te bewaren!

Een paar weken terug kreeg ik een soort steen met een gat en in dat gat paste precies een waxinelichtje, echt heel leuk...

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 10:31

Hier in de buurt krijg je eigenlijk alleen maar bekers, en sommige verenigingen geven gebruiksvoorwerpen. Ik vind het allemaal wel leuk

Een tijd terug kreeg je hier vaak een zak brokken (25 kg) als je net buiten de prijzen zat. Mijn zusje en ik hadden binnen 2 concoursen 75 kg brokken mee naar huis genomen. Klein detail: ons paard staat in volpension

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 10:37

Ehmm ik heb ooit een Zak Brokken, Paardensnoepjes, Longeerzweep,Geld dan, Een Rabobank Pakket!(Sjabrak), En nog een sjabrak met Oxer Ruitersport erop !!

Vond ik allemaal hele leuke dingen.. keer wat anders dan die bekers... die moet je alleen maar afstoffen

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 11:34

ik heb een wisselbeker en die is ook een heel lelijk zilveren ei van 22 jaar oud en nu staat mijn naam ook op

laast die ik wedstrijd heb gereden werd ik 3de en kreeg een houten plaatje met paard erop gewonnen erg leuk

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 11:55

ik heb nog niet zoveel wedstrijden gereden maar al wel verschillende dingen gewonnen zoals: geld, bonnen ( vink saai) deken, bekers, paardesnoepjes! hier in de buurt valt me nog mee hoeveel wedstrijden er geld prijzen zijn hoor! want dat vindt ik toch het mooist en is ook lekker makkelijk

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 12:03

Ik heb een keer op 1 dag een toilleteerschaar en een pakketje paardensnoepjes gewonnen. Dat waren nou eens leuke prijzen. Beter dan die gigantische bekers of zwepen.

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 12:05

bekers, halsters, halstertouwen, zak brok, borstels, zweep, geld, waardebonnen, en het gekste dat ik ooit heb gehad: een koffiezetapparaat. wat ik dr mee moest geen idee, ik drink niet eens koffie en vind het niet lekker ook.
ik heb ook een keer een beker gewonnen waarvan de onderkant normaal hetzelfde is als een gewone beker(steen zegmaar) en de rest van de beker gemaakt is van steen, met de afbeelding van een paard. nou deze vond ik toch wel zo afschuwelijk, t leek net een grafsteen, en aangezien ik mijn vorige pony (waarmee ik hem heb gewonnen) weg moest doen wegens spat, atrose wou ik die niet als herrinering houden en ligt die nu ergens tussen het stof.
ook krijgen we rozetten, k heb tot nu toe de meeste oranje en rood. k heb 87 rozetten(laatst nog geteld) en iets van 20 bekers(weet ik niet precies) dus heb ik een boel gebruiksvoorwerpen/waardebonnen gewonnen.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 12:06

Tig statiedekens, waardebonnen, geld, zakken voer en paardensnoepjes. Ook minder nuttige dingen als inderdaad zweepjes of ponybandages (terwijl ik paarden heb).

Een 'kool' (naar de zgn. kooltroffee te Waarland (kur op muziek)) van porselein (héél mooi) die ik mag houden.

Een stereo-toren met een springwedstrijd (ding heb ik nog en doet het ook nog steeds).

Een weekendje-weg voor 2 personen.

Uit-etentje bij de plaatselijke Chinees (wedstrijd was gelukkig in de buurt).

Een zeer uitgebreid haarverzorgingspakket (ook gewonnen met een kur).

Een mini-beker van Swarovski-kristal.

Heb overigens álle bekers en rozetten bewaard...staan in dozen op zolder bij mijn ouders thuis!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 12:13

Fleurtje100 schreef:
Ik heb een keer op 1 dag een toilleteerschaar en een pakketje paardensnoepjes gewonnen. Dat waren nou eens leuke prijzen. Beter dan die gigantische bekers of zwepen.

Als het nou ook een keer een gigantische beker zou zijn! Nee hoor, wordt je eerste in je rubriek krijg je zo'n klein frummeltje en een rozet (die rozetten liggen bij mij verkreukeld in een doos, die komen niet eens netjes thuis na zo'n dag concours). Paarde(n?)snoepjes zou ik dan weer niks aan vinden, die geef ik toch niet. Nee, die schoonheidsbehandeling zou ik wel willen en de massage ook maar dan niet op concours, voel me toch al niet lekker als ik gereden heb - zo vies en bezweet, bah! Heb trouwens zelf ook een zweep gewonnen maar dat was een mooie en lange, niet zo'n ponyding. Bij de voorwerpen vaallen bij mij ook schabrakjes en bandages onder, daar ben ik altijd wel blij mee.

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 17:29

Ik was laatst een keer tweede op een wedstrijd en toen kreeg ik een erg mooie deken. Het was alleen wel een ponymaat en grotere maten hadden ze niet meer!
En ook deze zomer was ik eerste in de dressuur, kreeg ik een wit springchabrak, ook al handig dus.
En ooit heb ik een heel mooi peper en zout stelletje gewonnen! Echt zo eentje die je gaat gebruiken, zo mooi geel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 17:34

Ik reed een keertje in Garderen op de 2e paasdag. Voor de winnaar hadden ze een tray met eieren. Ik won 2 proeven dus ging met 60 eieren naar huis.

En mijn moeder maar cakes bakken in de weken erna...

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 17:36

Urielle schreef:
Nee hoor, wordt je eerste in je rubriek krijg je zo'n klein frummeltje en een rozet (die rozetten liggen bij mij verkreukeld in een doos, die komen niet eens netjes thuis na zo'n dag concours).

De ereronde overleven ze al amper, ik verloor ze regelmatig, om ze vervolgens in een modderplas terug te vinden. Maar goed, je mag natuurlijk blij zijn met wat je krijgt. Maar voorkeur is toch wel geld, of een gebruiksvoorwerp waar je iets aan hebt. Zo ben ik een keer op een wedstrijd geweest waar ze plastic blokfluiten als prijzen weggaven. Geef dan een zakje elastiekjes ofzo.

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 17:38

Ik heb een keer een autowasset gewonnen, zegmaar iets met autoshampoo en een spons en iets voor de wielen en de ramen enzovoort, Ik was 8 en mijn moeder heeft ook geen auto. Toen heb ik het maar opgegstuurd naar mn vader

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 18:00

hahaha plastic blokfluiten, autowassetjes... wat ze al niet verzinnen

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 18:01

Bij ons op de manege kon je volgens mij een reischeque winnen. Apart zeg

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 18:08

Met het Mappa Mondo Gala 2004:

Deken, rondje rennen door de bak als ereronde , kleurlenzen (moet ze nog steeds ophalen, schaam), bloemen, soort van zilveren bord met 'Winnars Mappa Mondo Gala 2004', nog halster en euhmz... naja vergeet nog iets....

Was wel veel, maarja

We stonden zelfs herhaaldelijk in de krant

En ikzelf €190 euri in 4 dagen met 8 proeven in het B (7 van de 8 keer prijs).

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 18:20

ik heb een keer het boek L'annee hippique 2003/2004 gewonnen.
zo'n heel groot dik boek met een overzicht van alle belangrijke grote paarden evenementen over de hele wereld in 2003 en 2004, allemaal foto's erbij enzo, wel tof!
toen had ik de M pony's van sgw ambt delden gewonnen in 2004