Was benieuwd wie er allemaal naar Cornwerd gaan komend weekend. Ikzelf rij in het middagprogramma in de L1. Hoop dat ze de ringen wat beter onder controle hebben dan vorig jaar. Toen ik reed ik de 2e proef als eerste en een half uur later de 1e proef pas. Verder was het wel een mooi concours op mijn oude manege! Voor volgend jaar heb ik de uitdaging om te gaan springen. Lijkt me ook wel fijn daar, omdat de springtuin mooi omheind is.
Ik moet morgen nog even bellen. Ben er iig met Otermo in het M-springen, denk dat ik de merrie ook meeneem voor het B. Die moet een beetje kilometers gaan maken
Heb 10 juli ook in Cornwerd gesprongen. Toen heb ik heel fijn gereden Vind het altijd wel mooi rijden daar en het is voor mij ook lekker dichtbij zo vlak over de dijk
Ik misschien met de kring pony's. (weet datum niet precies). Niet met mijn eigen maar misschien wel met Orcha d'Haubois B springen cat. E... Ook km'ers maken
He..gaan er allemaal bokkers ga ik niet..flauw hoor . Maar ik heb de 5de al wedstrijd op mn eigen clubbie en zaterdag naar Wieringerwerf en dan wordt het wel erg veel.. (vooral voor mn pa )
Ik moet er ook heen, in de L2 in het ochtendprogramma. Baan 7 en 8, nr. 10. Ik hoop dat het wat goed gaat maar da's altijd afwachten. We zien wel. Helaas mis ik daardoor wel de oefencross in Wieringerwerf.
Ik heb me van de wachtlijst laten halen met het L2 paard en ik start nu in de B als nr. 1 in het ochtendprogramma. Het leek me wel eens leuk om met mijn jonge paard te starten. Goede oefening haha. Hij is sinds april onder het zadel.
Ik had me via mn vereniging opgegeven maar was net te laat, ze hadden de coupons net weggestuurd. Toen ik ze (secretariaat) tegenkwam op een wedstrijd zeiden ze dat ik zelf er maar even achteraan moest bellen om te kijken of ik nog kon starten. Een paard dagen later besloot ik dat dan maar niet te doen omdat ik zaterdags een feestje heb waarvan ik zeker weet dat t laat wordt. Keek ik gister toevallig eens even op de startlijst wie er allemaal gingen starten, zie ik plotseling mezelf ook in de lijst staan Ik zit nu nog even te bedenken of ik nou wel of niet ga starten...
Hier heeft t vandaag ook wel wat geregend, maar ben afgelopen week onder in NL geweest en daar viel het mee, maar t land bij ons is erg nat dus dat zal daar niet veel anders zijn denk ik.
Ja, ik weet t ook nog niet, heb een mailtje gestuurd dat ik smiddags wil starten en anders niet. Maargoed ik zie wel. Zal wel weinig puf hebben als het zaterdag laat word. En als t slecht weer is heb ik ook geen zin Moest afgelopen weekend ook al in de regen en smerig dat ze was! Helemaal blauw van de bagger aan de benen, buik en staart!
[edit] Krijg net een mailtje dat ik smiddags kan starten moet morgen weer ff de lijsten checken. Dat wordt dus toch starten! (Tenminste... als het niet te erg rotweer is... )
Aangezien mijn paard net is hersteld van een blessure, twijfel ik nog of ik ga starten. Maar als ik ga, start ik in het Z1 dressuur! (Ochtendprogramma).
Ik hoop voor jullie dat het goed te rijden is..wij hadden vandaag en gister wedstrijd op de club en springterrein was niet echt 100%. Gisteraaf vond ik het erg glad en nat..vond het springen dan ook maar niks. Vandaag was het al stuk beter