Hoe haal ik hoge cijfers bij mijn wedstijden..?
ik heb al een 8 voor mijn zit maar nu voor de
optoming enzo hoe krijg je daar minimaal een 8 voor..?
Wie kan mij tips geven of wat doen jullie.
Ik heb een hafje

Groetjes Essymee
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Japke_Z schreef:voorlok vlechten
Haf op dieet
witte handschoentjes
staart vlechten
speldje van de cap halen
volgens mij zit je haar ook niet erg net
en het bontje staat nogal druk
maar onthoud wel dat verzorging maar 1 puntje van de 26 is, goed rijden is belangrijker dan een mooi paard!
Japke_Z schreef:waarom zou je haf niet smaller mogen worden?
Het is zo te zien een rijpaard gefokte haf, die horen geen buikje te hebben, tenzij ze drachtig is natuurlijk.
MissSisa schreef:Waarom niet tevreden met een 7 voor de verzorging???
Urielle schreef:ik hoop dat je je bandages voor de foto terug om had gedaan dan?
renes schreef:Kijk op de site van Anky (www.anky.nl) en dan bij de Webtips..
MexxHafje schreef:Urielle schreef:ik hoop dat je je bandages voor de foto terug om had gedaan dan?
nee, ik mocht ze lkker omhouden moet je even terug lezen dan weet je waarom dat mocht
MexxHafje schreef:Deze pony is al hatstikke mager JA![]()
Hou er over op want je kent mijn liefste niet.
moonshine88 schreef:Ik vind het er al leuk uitzien hoor. Maar als je de manen van een haf invlecht krijg je meestal van die dikke propperige knotjes, dat is nog minder mooi dan los. Tenminste als hij een beetje dikke manen heeft. Voorderest, beetje je pony laten glimmen, zorgen dat hij er netjes bij loopt, dat alles goed zit endergelijke, mooie glimmentde laarzen en een BIG SMILE JIJZELF , helpt ook vaak, altijd glimlachen naar de jury, !!!
_thessie_ schreef:Je haren in een knotje doen, mooi is om zo'n netje/speld erin te doen.
Witte handschoenen ( is eigenlijk verplicht)
Bij een haf is een hengstenvlecht wel mooi vind ik dan
Een vlechtje in de staart maken
Een knotje voor op zijn hoofd.
En altijd blijven lachen