Maar mennn wat een groot concours!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
love_sander schreef:@Mariek87: Het is het grootste concour (outdoor) van het Noorden had ik gehoord?
Mariek87 schreef:love_sander schreef:@Mariek87: Het is het grootste concour (outdoor) van het Noorden had ik gehoord?
Haha ja, dat zal wel, Jan Broek kennende, als die iets doet moet het ook goed he
Maar die terreinen als je daar zo langs rijdt, echt super, en dan stond er nog niet eens een parcours op
Sydney2005 schreef:Hoorde vandaag van mijn instructrice dat ze er ook dressuur bij willen gaan organiseren volgend jaar!! Zou echt super zijn, almelo maar dan in het noorden
Mariek87 schreef:Sydney2005 schreef:Hoorde vandaag van mijn instructrice dat ze er ook dressuur bij willen gaan organiseren volgend jaar!! Zou echt super zijn, almelo maar dan in het noorden
Dressuur hoeft van mij niet zo nodig
Sydney2005 schreef:Hoorde vandaag van mijn instructrice dat ze er ook dressuur bij willen gaan organiseren volgend jaar!! Zou echt super zijn, almelo maar dan in het noorden
love_sander schreef:Sydney2005 schreef:Hoorde vandaag van mijn instructrice dat ze er ook dressuur bij willen gaan organiseren volgend jaar!! Zou echt super zijn, almelo maar dan in het noorden
En dan nog pony's erbij
Mariek87 schreef:love_sander schreef:
En dan nog pony's erbij
Ben bang dat ze dat niet gaan doen
paddie schreef:Owja..en als het zo goed ging doorlopen..zouden ze misschien volgend jaar pony's erbij gaan doen!
love_sander schreef:Whaha.
T ging allemaal net goed met het weer
Mariek87 schreef:Sydney2005 schreef:Hoorde vandaag van mijn instructrice dat ze er ook dressuur bij willen gaan organiseren volgend jaar!! Zou echt super zijn, almelo maar dan in het noorden
Dressuur hoeft van mij niet zo nodig
Mariek87 schreef:love_sander schreef:Whaha.
T ging allemaal net goed met het weer
Zijn ze nog aan het bier daar? Of ben je al een tijdje weg?