ik ga vanaf januari startte en ik wil alvast wat oefenen.
ik heb vorige maand een wedstrijd in tricht gehad en dat beviel me erg goed...
dus als je suggesties hebt....
thnX alvast

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Manon schreef:
sharonalover schreef:Bij Ermelo is dat ook af en toe, dan spreekt de jury commentaar in op een video(je moet zelf voor video en "filmer" zorgen)
Ik weet alleen niet wanneer dat weer is.
Het is op het KNHS terrein, andfers moet je even de KNHS bellen.
Je kan trouwens ook in andere klasses meedoen, weet alleen niet of je dan al de wp moet hebben, dus je kan ook meedoen als je al gestart bent en vast een L1 proefje wilt oefenen.........
Kylan schreef:Ik weet niet of Wezep te ver weg is, maar daar doen ze ook oefendressuur. Moet je even op de site kijken, ik moet em even opzoeken
Gevonden:
http://www.deheuvelruiters.com/
Kylan schreef:sharonalover schreef:Bij Ermelo is dat ook af en toe, dan spreekt de jury commentaar in op een video(je moet zelf voor video en "filmer" zorgen)
Ik weet alleen niet wanneer dat weer is.
Het is op het KNHS terrein, andfers moet je even de KNHS bellen.
Je kan trouwens ook in andere klasses meedoen, weet alleen niet of je dan al de wp moet hebben, dus je kan ook meedoen als je al gestart bent en vast een L1 proefje wilt oefenen.........
Dat staat soms wel in de P&S, maar het is niet zo vaak. Wel erg leuk om te doen trouwens, echt goede juryleden
Volgens mij mag je zelf weten in welke klasse je start, ik heb toen ook een keer M2 en Z1 gereden, maar Z1 was absoluut nog niet aan de orde.
Melanie15 schreef:P&S is de paard en sport. Dat blad krijg je als je een startkaart hebt(of als je lid bent van een vereniging en ook lid van de KNHS)
dunya schreef:MENDALE'S en DE RIJNRUITERS
Organiseren 9 en 10 September de Mendale's bokaal.
Vrijdagavond Mennen met en zonder startkaart.
Zaterdag dressuur met en zonder startkaart.
Inschrijven doe je door je startcoupons te sturen naar Thijsselaan 29 4102 KV Culemborg.
Vol is Vol!!
De lokatie is de Tielsestraat in maurik.
Ronacino schreef:ej bij de heuvelruiters zijn vaak oefenwedstrijden..dressuur en springen springen start binnekort weer en volgens mij is er ook nog een dressuur wedstrijd om te oefen..www.deheuvelruiters.com is van mijn eigen vereniging echt super geregeld groetjes
LadyLuna schreef:
AMMieJLoveR schreef:Ronacino schreef:ej bij de heuvelruiters zijn vaak oefenwedstrijden..dressuur en springen springen start binnekort weer en volgens mij is er ook nog een dressuur wedstrijd om te oefen..www.deheuvelruiters.com is van mijn eigen vereniging echt super geregeld groetjes
okee bedankt zal ff kijken
AMMieJLoveR schreef:LadyLuna schreef:
zie mijn onderschrift![]()
daar ben ik al van de partij
Ronacino schreef:25-8 Oefenspringen
27-8 Welsh pony keuring vriendenkring
01-09 Oefendressuur
03-09 Welsh pony`s
08-09 Oefenspringen
22-09 Oefenspringen
24-09 Gemeentekampioenschappen
01-10 Vaandragerdag / Clubkampioenschappen