ik start om half11 in de lz met Syvel F
;
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
;
.zo ook in westerbork!
joeykyra schreef:hey.ik kom jou volgens mij overal tegen waar ik ook heen ga![]()
.zo ook in westerbork!
ik moet als laatste in de l1.ik ben hier nog nooit geweest.jij?
groetjes van ons
met deze of met die zwarte?! heb je ook een foto van jezelf want dan herken ik jou waarschijnlijk ook wel
!! ik ben er al wel eens geweest heel lang geleden om te groomen en vorig jaar om te springen
erg mooie wedstrijd was het toen!! Giloni schreef:Ik doe mee in het M2 bij de pony's. Moet in ring 7 en 8 als nummer 14. Bij het L springen ben ik nummer 18.
.
jij was laatst ook op een wedstrijd waar wij waren hae *-) .. gasselte :-? ?! 
Ik vind het altijd een leuke wedstrijd!
.
néé maar mn paardje staat er best stoer op(mening
) hier foto's plaatsen is best makkelijk (jah nu wil ik een foto zien ook
)hoewel ik het eerst ook niet kon.. gewoon hieronder iets schrijven.. dan klik je niet op plaatsen maar op voorbeeld, dan zie je een voorbeeld van je bericht en het bericht waaronder je kan verder schrijven.. dan klik je op img dan zet je het adres van die foto neer(met je rechtermuisknop op de foto klikken dan naar eigenschappen en dan het adres kopieren) als dat er staat druk je weer op img (waar dan een sterretje boven staat) en dan is het klaar om te controleren kan je hem het best nog even bij voorbeeld bekijken.. 
.. de vrachtauto is verkocht dus er kan maar 1 per keer mee.. en westerbork is íéts te ver om heen en weer te rijden.. ze gaat de week erna wel weer mee naar zuidlaren
enn naar tolbert om te doen wat ze zo mooi vind--> springen
!!
erg vervelend maar das wedstrijd stress ofzo.. geen kwade bedoelingen hr
!!
rhapsody schreef:leuk leukjij was laatst ook op een wedstrijd waar wij waren hae *-) .. gasselte :-? ?!

Giloni schreef:Ik doe mee in het M2 bij de pony's. Moet in ring 7 en 8 als nummer 14. Bij het L springen ben ik nummer 18.
grandeur schreef:rhapsody schreef:leuk leukjij was laatst ook op een wedstrijd waar wij waren hae *-) .. gasselte :-? ?!
Gasselte, Veendam... volgens mij ben ik op bijna elke wedstrijd waar jij een topic over opent, haha![]()
Ben je alleen nog nooit echt tegengekomen.
Ik start in Westerbork rond 10.28 (M1), en jij ??
! grandeur schreef:rhapsody schreef:leuk leukjij was laatst ook op een wedstrijd waar wij waren hae *-) .. gasselte :-? ?!
Gasselte, Veendam... volgens mij ben ik op bijna elke wedstrijd waar jij een topic over opent, haha![]()
Ben je alleen nog nooit echt tegengekomen.
Ik start in Westerbork rond 10.28 (M1), en jij ??
jouw paardje lijkt qua kleur een beetje op to pleasure(die blijft dan thuis maar toch
) die hoort ook bruin te zijn en is ondertussen half bruin en nog lichter
ze heeft ook 2 witte achtervoetjes/beentje maar ze heeft voor ook een beetje wit.. kan jij misschien een foto van jullie plaatsen.. herken ik ook eens iemand
dus ik ga je even aanmoedigen hilde
ik heb er egt dik zin in.. want heb poosje geen wedstrijden meer gehad dusz ik ga der helemaal voor