en ik neem aan dat onze kaboutergroom meegaat; waarvan ik geen foto's mag plaatsen

in de l2, ik start om 16.06 en 16.24
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rhapsody schreef:hmmz jammer.. ja bedanktjij veel plezier natuurlijk.. of nemen jullie ook nog paardjes mee?!
Alanta schreef:ik ben er deze keer niet, op 16 juli hebben wij zelf in Haren een wedstrijd, B-paarden en alle klasses pony's.
Veel suc6 allemaal!!
Citaat:ik heb in ieder geval iris/trisca op de lijst zien stan met alle2![]()
oversized schreef:Ahaaaa ik ga natuuurlijk ook. Is een thuiswedstrijd. Neem 4 paarden mee... dus ben wel ff bezig in Veendam. Mooie oefening voor de voorselecties van de kampioenschappen ...
Angelo schreef:Ik ben er ook. 's Morgens in de Z1 (krijg de zenuwen al als ik er aan denk).
rhapsody schreef:oversized schreef:Ahaaaa ik ga natuuurlijk ook. Is een thuiswedstrijd. Neem 4 paarden mee... dus ben wel ff bezig in Veendam. Mooie oefening voor de voorselecties van de kampioenschappen ...
ohw super.. welke klasses start je allemaal.. gaan met de vrachtauto heen cker of zit je écht heel erg dichtbij..
yokie schreef:Radijs, je kan mij herkennen als je goed naar Oversized gaat kijken.. Die gaat namelijk heeeeeel hard en uitbundig zwaaien met een rubberen vinger naar mij en mijn paard. Dus als je een wapperend persoon ziet, is dat Oversized en de terugzwaaiende op het rustig blijvende paard, ben ik![]()
oversized schreef:Heeeej Angelo, Rijd je mij ff niet van de sokken als je op het veld bent?? Ik rijd met die mooie blonde vos ook in de Z1 ja... waist ja wel .... en anders met die prachtige Oscar waarmee ik de eerste wedstrijd eerste bij je was......dus ehhhhh uitkiekn he!!!