Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Eerst toen hij aankwam en met inrijden. Werd hij eindelijk rustig met losrijden, moest hij in zijn eentje de ring in, dus begon het concert weer opnieuw
Daarna ben ik ook direct L1 gestart en we hebben 5 wedstrijden gereden, waarvan 4 x L1 en 3 wp gehaald. (wel 2x "pech"gehad, 1tje x ijzer eronderuit en 1tje mismanagement m.b.t losrijden).
kreeg hem gelukkig terug voor hij een ring in zou gassen
)..gaat hij eerst steil omhoog en zodra hij voor op de grond is gaat de achterkant omhoog. na dat drie keer herhaald te hebben stond ik er dus mooi naast

Ik had 149 en 151, dus bij nader inzien was ik heel erg tevreden, met springen was ik 2 keer uitgebeld :p op de laatste hindernis :p Het gaat nu altijd wel goed, alleen vlak nadat ze uit de trailer komt moet ze ff showen, en haar knieen tot haar neusje optillen :p Succes!
Mijn vierjarige heb ik vorig jaar op dezelfde manier gedaan. Wel thuis doorrijden tot L2 niveau en verder niets. Uncle Sam is nu inmiddels wel mee naar de wedstrijden. Hij liep zijn eerste buitenwedstrijd op 30 april en scoorde 197 (!!!!!) pnt in de L2 en was eerste. Hij is eigenlijk van zichzelf al heel cool
, dus hij was erg lief. Ik hem hem wel eerst even laten kijken aan de longeerlijn en ben daarna opgestapt. De tweede proef was hij tweede met 173 en de tweede wedstrijd ook eerste en tweede en 5 winstpunten. Heb hem nu al een tijdje niet mee gehad omdat ik de kampioenschappen graag in de L2 wil rijden...... Het hangt wel heel erg van het karakter van het paard af hoe ze op concours zich gedragen, maar ik laat ze eigenlijk altijd eerst even aan de longeerlijn kijken. Kan ik ook direct even zien wat ze doen....
! Ik had in theorie 1 winstpunt met hem gereden de tweede proef was hij net iets te moe.
) Maarja dan gaat het in de ring natuurlijk mis
Ik heb twee maal steigerend voor de jury gestaan, de draf onderdelen waren midden/uitgestrekte draf (ik had haar gewoon niet meer in de hand
) En galop was vol gassen. Ben ook nog twee keer over de bordjes gesprongen
. Resultaat: 138 pnt.
) Oh, ik kon wel door de grond zakken.
Verder is ze nooit meer meegeweest en inmiddels is ze verkocht.
ik had 137 punten
)