De 1e selectie reed ik met Mr. Rollebol (springpony in de B dressuur) 174 punten en deze rubriek wonnen we. De 2e selectie ging minstens even goed, punten vielen wat tegen: 164 en 4e.
Aangezien er in de B hier bijna 60 combinaties meededen moesten we echt eerste worden om Kringkampioen te worden.
Rollebol liep een heerlijke proef. Het commentaar van de jury: "Ik heb genoten, daar wil ik er wel meer van hebben!"
En dus 177 punten, een 1e plaats en 11 punten voor op de nummer 2 uit deze ring

Hierdoor werden we dus (gedeeld) kringkampioen! Ze hadden meerdere selectieringen, dus er was nog een meisje die ook maar 2 plaatsingspunten hadden. Naar de punten kijken vonden ze niet eerlijk, omdat we heel tijd andere jury's hebben gehad, dus werden we gewoon allebei kringkampioen

Heb er geen foto's van, maar dit is de springpony die een heuse dressuurprikker gaat worden:
Wat een massa he

Foto made by Ellende
De opa van Mr. Rollebol is Kantjes Ronaldo, zegt genoeg denk ik...

En ook Boas (Anjershof Rocky x Downland Folklore) mag zich kringkampioen noemen, dit maal in de Z1 dressuur! Hier kreeg ik geen certificaat enzo van, omdat wij vrije inschrijving hebben in de Z voor de Regio.
Maarja, ik had toch alle selecties gewonnen dus dat kon ook niet missen! (Ik ben dan ook maar de enige Z amazone van de hele kring...? En dat voor een grote kring als wij!)
Boas
Foto eveneens made by Ellende

Dus met beide pony's:
Op naar de Gelderse!

(PS: Compleet verslag is te vinden op www.shanna-alderliesten.tk, maar de site ligt er heel even uit. Verwacht dat hij het vanaf vrijdag weer doet!)