ik ga dus in de B/E met Solero Shot....
10.15 en 10.30 in ring 3 en 4!!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissSisa schreef:Ik ga natuurlijk ook.![]()
Moet pas om 17.00 voor de eerste keer rijden. Helemaal aan het einde van de dag.![]()
Verdorie Meike, kan je nog niet zien rijden...
love_sodera schreef:MissSisa schreef:Ik ga natuurlijk ook.![]()
Moet pas om 17.00 voor de eerste keer rijden. Helemaal aan het einde van de dag.![]()
Verdorie Meike, kan je nog niet zien rijden...
ja idd vind ik niet leuk!!!
Maar wij gaan waarschijnlijk met de trailer van MM, dan brengen we als ik heb gereden gelijk de trailer en pony naar huis enzo, en dan moet ik nog even kijken of mijn papa me brengt of dat ik even met iemand mee kan kachelen naar Hierden om nog even te kijken (lees bepaalde persoon als die komt) en even te meeten enzo
!!!!
mja.... haha Chantal, dan komen we wel even bij je n patatje halen ofzokrijgen we nog BOkt-korting??
love_sodera schreef:haha ok.......
Hm k heb al wel zin... gistr nog even hard getraind op les.... hopen dat ze net zo fijn is als in Vaassen
Chantal weet jij dat ook? de vorige keer waren ring 1 en 2 zonder hekjes, en 3 en 4 met, is dat nu ook zo?
(dan ben ik nl de pineut... die van mij HAAT hekjes)
Chantal schreef:love_sodera schreef:haha ok.......
Hm k heb al wel zin... gistr nog even hard getraind op les.... hopen dat ze net zo fijn is als in Vaassen
Chantal weet jij dat ook? de vorige keer waren ring 1 en 2 zonder hekjes, en 3 en 4 met, is dat nu ook zo?
(dan ben ik nl de pineut... die van mij HAAT hekjes)
ja ring 1 en 2 zijn zonder hekjes en ring 4 en 5 Met!!
joriien_foxy schreef:Ik ga ook.. maar niie zelf rijden..!
Ik ga met Kirsten en Anne mee.. is wel gezellig..
En samen met Meike op een Bepaald persoon wachten ..
joriien_foxy schreef:Ik ga ook.. maar niie zelf rijden..!
Ik ga met Kirsten en Anne mee.. is wel gezellig..
En samen met Meike op een Bepaald persoon wachten ..
Mara schreef:joriien_foxy schreef:
kirsten en anne-marije van de berg???wie ben jij dan?ik les bij hun vader! en welke "bepaald persoon" dan? Jesse Teune???