Gewwon nieuwschierig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jumper01 schreef:dressuur heb ik om 18.28 en 18.48 en met springen ben ik nr: 25 en mijn zusje nr: 10 ( die gaat daarna dressuren in L2)
Spannend, mijn eerste springwedstrijd met mijn nieuwe paard!
andrea16 schreef:Jumper01 schreef:dressuur heb ik om 18.28 en 18.48 en met springen ben ik nr: 25 en mijn zusje nr: 10 ( die gaat daarna dressuren in L2)
Spannend, mijn eerste springwedstrijd met mijn nieuwe paard!
Oke, Jolanda Schaap dus?
Jumper01 schreef:Nou, ik moet maar weer afwachten. Ze heeft zich verstapt in de springles bij de laatste oxer. Kreupel. Morgen middag even kijken of ze nog kreupel is en anders is het helaas voor mij! oliebol
Teigetje008 schreef:hey, kijk hiernaar was ik op zoek, ik dacht er zijn vast wel bokkers in de buurt...
Ik moet in de B-dressuur om 19.24 (nummer 13, ring1 en 19.44 ring 2) (Ingeborg Goutbeek met Stella).
En Gerjan Boezelman staat bij mij op stal en die gaat springen in de B, startnummer 34. We rijden altijd samen, dus vandaar dat ik hem er even bij zet..
Ik heb er echt super veel zin aan. Oudleusen vind ik altijd wel een leuk concours.