Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lyte schreef:Tsja, ik ben geen jurylid maar volgens mij geven juryleden nooit tienen. Het hoogste cijfer wat ik ook gehaald had was een 9, en toen zag mn paard (en ik) er toppie uit! Waar je ook op kan letten ofdat het paard niet te lange tastharen heeft (niet helemaal wegscheren), dat de zwilwratten kort zijn en dat er geen haren uit zn oren steken. En natuurlijk grondig poetsen.
Maar een 10? Ik weet het niet, volgens mij wordt deze niet gegeven.
sharonalover schreef:Ik heb nog nooit gehoord van een 10 voor verzorging, vind het wel jammer, als je een tijd hebt staan poetsen, moet je er ook voor beloond worden!
marjette schreef:ik ken iemand die heeft weleens een 10 gehad voor de verzorging... (was de enige man in de ring, met een vrouwelijk jurylid...)er zijn jury's die er op letten, maar dan moet je net geluk hebben. ik doe ook nooit zoveel moeite, paard wasse, invlechte mezelf een btje oppoetsen, en that's it! ik vin t maar zonde van me tijd
oosterhoff schreef:tja dat is nou niet het probleem heb helaas geen dressuurfoto met dressuuroutfit maar voor de combi kan ik hier wel een foto plaatsen. (voor de duidelijkheid. Dit is een foto met beugels op springmaat, op een springzadel met springflapsingel en springhoofdstel)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=BIAXFMRV[/img]
Misschien moet ik me dan toch maar een keer opmaken.
daffodil schreef:Ik maak er altijd misbruik van dat ik van te voren weet toch wel die zeven of soms acht te krijgen voor verzorging.....ik doe al die dingen dus echt niet he, knotjes ok, en haal en doek over mijn laarzen en zorg dat mijn paard schoon is, maar dat is het hoor! TIs ook wel eens gebeurd dat ik mijn rijjasje kwijt was, lag het al weken achterin de auto, nou ik trek het zo weer aan hoor, want voor dat cijfer hoef je het niet te doen....
amondi schreef:oosterhoff schreef:tja dat is nou niet het probleem heb helaas geen dressuurfoto met dressuuroutfit maar voor de combi kan ik hier wel een foto plaatsen. (voor de duidelijkheid. Dit is een foto met beugels op springmaat, op een springzadel met springflapsingel en springhoofdstel)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=BIAXFMRV[/img]
Misschien moet ik me dan toch maar een keer opmaken.
Er steekt al zowiezo een knotje boven de rest uit. Daarbij steek je de ellebogen naar buiten! De piefjes van de martingaal zitten wat ver naar voren en de staartvlecht kan beter. Weg 10!
En dan heb ik het nog niet eens over een reclamedekje, dat mag wel maar het voegt niks toe.