Vaassen 18 juni 2e selectie pony's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Vaassen 18 juni 2e selectie pony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 12:04

Wie gaat er allemaal naar Vaassen volgende week?
K heb de startlijsten al gezien, staan op de site( word je via startlijsten naar doorgelinkt), en heb ook al wel bokkers gezien!!!

Ik moet om 10:45 en 11:22, maar heb maar even n mail gestuurd of daar niet wat aan gesleuteld kon worden, ik kan er niet op blijven zitten, maar om m weg te zetten is het te kort......
Dus vermeld je naam, starttijd, ponyclub event. en je ring Tong uitsteken
Gaan we trouwens nog n meeting regelen?
(ik ken eigenlijk iedereen iig van gezicht wel denk ik Tong uitsteken)

Chantal

Re: Vaassen 18 juni 2e selectie pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 15:07

ik ga 25 juni voor de selectie paarden!!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 20:12

hm ze kunnen nixx aan mn tijden veranderen Nagelbijten / Gniffelen....
dus dat wordt n halstertje mee naar de ring... en daar maar ff staan ofzo Scheve mond

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 20:21

oo gewoon even stappen joH!
Iets meer dan een half uur!
Kun je er dan niet gewoon op blijven?
doe ik altijd wel!
Gewoon beetje stappen!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 20:33

ja maar ik heb nog n pony met niet zo veel conditie..... als k die 20 minuten inrijd en 2 proefjes begint de pijp aardig leeg te raken... maar ik ga wel ff lekker met r staan mutsen Knipoog
en meestal is ze op concours vrij fel... maar k vind het fijner als het dicht op elkaar zit Knipoog!!!
Maar goed ik kijk wel... anders ga k gewoon ff met r staan mutsen.... stilstaan iig, als ik blijf stappen moet ik bezig blijven.... anders krijg ik dr niet meer fatsoenlijk aan de teugel enzo (dat lukt me sowieso al niet zo makkelijk op concours, dan is er van alles interessant behalve op mij letten Tong uitsteken)

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 20:34

Ik kan niet, ben dan met de club op ponykamp, maarja, had de 1e toch al verpest, en ga over naar de M1, dus zoveel maakt het niet uit, maar vind het wel een leuek wedstrijd

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 20:55

hm wel zonde dan ja....
maar goed idd, dan moet je 2 x je selecties in de top 3 rijden, anders kom je idd in de M1 niet door...... en ponykamp is ook wel vet!!
bij welke ponyclub rijd je ook al weer dan?! ik weet ong wie je bent geloof ik.... Tong uitsteken

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 21:53

Ik ga. Ja

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 22:06

goh neej Siz, meen je dat nou Tong uitsteken??? dat had k niett van je gedacht Tong uitsteken

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 14:25

Ik ga ook (had je niet gedacht he Tong uitsteken) Ik moet in ring 12 om kwart voor elf als eerste M2'er.

joriien_foxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 14:40

ik ga ook..! maar miss zonder pony..:S

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 20:03

ja Joriientje, zonde man :S!!! maar misschien kan je dan wel met ons of Robin ofzo mee!!!!
en Ky, ik had niet gedacht dat je zou gaan Tong uitsteken
tis echt poedersuiker dat ik zulke nare starttijden heb... maar bijna iedereen in die ringen heeft het, dan verander je het toch zo dat of je er > 1 uur tussen hebt en bijna achter elkaar?! ach nja ik zal het dnk ik nooit gaan snappen Tong uitsteken

joriien_foxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 22:13

jah.. ik vind het ook niie leuk.. maar k ben nu op een verjaardag ...
en daar is Jan ook ... dus k vraag het wel ff als ik mee kan Schijnheilig
en als ik het vergeet vraag ik het wel een keertje aan robin...
ik hoop dat het mag .. want ik wil jouw wel zien rijden.. Clown

joriien_foxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 10:27

oeps... ben het een beetje vergeten te vragen.. Schijnheilig
maarjah.. misschien wil mijn vadaer mij ook wel wegbrenge.. Haha!

Iwandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 10:45

Ja Iwan en ik doen ook mee Haha!
Springen: 10.45
Dressuur:
Ring 13: 12.50
Ring 12: 13.20

Ik denk dat we het bij de laatste proef om moeten draaien. Iwan bij mij op mn rug. Tong uitsteken

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 12:14

ja ze kunnen daar niet echt ringen indelen..... iedereen heeft er 35 minuten tussen zitten ofzo....
Doe dan de een n uur ofzo en de ander n kwartiertje!!! Ik snap dat echt niet maar goed....
@ Joriien, ik heb t ook nog niet gevraagd.... maar daar hebben we t nog wel over...

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 13:28

love_sodera schreef:
ja ze kunnen daar niet echt ringen indelen..... iedereen heeft er 35 minuten tussen zitten ofzo....
Doe dan de een n uur ofzo en de ander n kwartiertje!!! Ik snap dat echt niet maar goed....
@ Joriien, ik heb t ook nog niet gevraagd.... maar daar hebben we t nog wel over...

Ringen indelen kan je als organisatie ook nooit goed doen hoor... Als me pa van de wedstrijden hier alles indeelt dan is het ook altijd zoeken dat iemand niet twee keer op dezelfde tijd moet starten... Als het niet op dezelfde tijd is dan is het al goed zat voor op zo'n groot concours.

joriien_foxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 13:50

love_sodera schreef:

Jah.. we hebbe het er wel even over op msn..ofzo..
Of anders vraag ik het gewoon aan leontine..Schijnheilig Tong uitsteken

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 16:19

ik weet eigenlijk niet eens hoe laat ik moet. Nagelbijten / Gniffelen
Heb nog niet eens gekeken. Knipoog

joriien_foxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:56

wahaha.. nouw je hebt de hele week nog ho0r.. Knipoog
je moet springen om 13.39uur..
dressuur: om 12.00

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 19:27

Kylan schreef:
love_sodera schreef:

Ringen indelen kan je als organisatie ook nooit goed doen hoor... Als me pa van de wedstrijden hier alles indeelt dan is het ook altijd zoeken dat iemand niet twee keer op dezelfde tijd moet starten... Als het niet op dezelfde tijd is dan is het al goed zat voor op zo'n groot concours.

ja dat weet ik wel dat t niet makkelijk is... maar bijna iedereen(!!!!) in mijn ringen heeft er 35 minuten tussen zitten geloof ik... als je mij bijv. met iemand ruilt heeft zij er n kwartiertje tussen zitten en ik n uur... dan is t al goed en heb je een stuk meer mensen tevreden, en waarom kan het bijv. bij ons op concours welll dat er fatsoenlijke tijden zijn, en daar niet? En ik heb het nog nooit gezien dat er zulke rare tijden waren!!! mja hier kun je n discussie over blijven houden, en daar heb ik geen zin in maar volgens mij moet het beter kunnen Tong uitsteken!!! en dat het moeilijker is met mensen die dressuren en springen ok, maar wat er na mij komt dressuurt over het algemeen alleen maar.......nja we zien wel hoe het gaat, meestal is ze op concours best wel druk en heeft ze energie zat dus dat komt hoop ik goed...

Ik hoop alleen niet dat t van dat klote weer is als vorig jaar... Jezus wat was ik nat Scheve mond!!!!!!!
en uit mn broek gescheurd... das weer n ander verhaal ;p

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 08:12

love_sodera schreef:
ja dat weet ik wel dat t niet makkelijk is... maar bijna iedereen(!!!!) in mijn ringen heeft er 35 minuten tussen zitten geloof ik... als je mij bijv. met iemand ruilt heeft zij er n kwartiertje tussen zitten en ik n uur... dan is t al goed en heb je een stuk meer mensen tevreden, en waarom kan het bijv. bij ons op concours welll dat er fatsoenlijke tijden zijn, en daar niet? En ik heb het nog nooit gezien dat er zulke rare tijden waren!!! mja hier kun je n discussie over blijven houden, en daar heb ik geen zin in maar volgens mij moet het beter kunnen Tong uitsteken!!! en dat het moeilijker is met mensen die dressuren en springen ok, maar wat er na mij komt dressuurt over het algemeen alleen maar.......nja we zien wel hoe het gaat, meestal is ze op concours best wel druk en heeft ze energie zat dus dat komt hoop ik goed...

Ik hoop alleen niet dat t van dat stinkmodder weer is als vorig jaar... Jezus wat was ik nat Scheve mond!!!!!!!

en uit mn broek gescheurd... das weer n ander verhaal ;p

Met een uur ertussen maak je mensen echt niet blij hoor... Een kwartiertje tot een half uur is wel wat de meeste mensen fijn vinden. Dan kan je even rustig stappen en nog even oppakken voordat je de proef in mag.

Maar ik hoop inderdaad ook dat het niet zo regent als vorig jaar. Toen moest ik als eerste in de ring, in de grote hoosbui, en ook nog zonder regenjas... De jury vond dat het zonder moest, want er was nog niet omgeroepen dat je met regenjas mocht starten Clown

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 19:28

whaha dat was poedersuiker dan Ky!!!!!
ach ja t blijft een discussie zonder eind over die starttijden... k ga gewoon het beste ervan proberen te maken!!!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 19:47

Ohhh Jorien, ik had nog niet gezien dat je de tijden voor me had opgezocht. Tong uitsteken

Bedankt. Lachen

ardanwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 23:58

Jorien je mag wel met ons mee,graag zelfs groom meike moet zelf rijden dus wij krijgen het druk ,druk ,druk.Bel maar effe als je met ons mee wilt op de wagen.