Hallo allemaal, wie gaan er allemaal naar het concours Meerwijck op 25 en 26 juni?? Ik ga zelf op de 26e rijden in de B paarden, mijn nichtje moet de 25e met haar Haflinger bij de M1 paarden evenals een vriendin van mij (wel in de M1, niet met een Haflinger, haha)
Laatst bijgewerkt door Lielle op 07-06-05 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:datum in titel
Jaaaa!! Ik ook Vlagtwedde dat weekend is afgelast maar ik kon nog erbij op de startlijst gelukkig! Dus ik kom ook weer mijn geluk beproeven in de M2 ponys!
Geldt dat voor 26 juni ? Waar heb je dat gelezen/gehoord dan ? Ik zou ook starten in Vlagtwedde op 26 juni, maar als die niet doorgaat heb ik dikke pech.
Hij staat nog wel op de wedstrijdkalender. Waar lees je dat dan op de site, of lees ik erover heen. (Ben dan wel blond, maar begin nu aan mezelf te twijfelen of ik nog wel goed kan lezen).
Dit jaar ga ik niet naar dit ontzettend leuke concours... Deze beslissing heeft me wel wat moeite gekost, maar het valt (zoals ieder jaar) samen met het dansfestival Op Roakeldais in Warffum. De afgelopen jaren hebben mij geleerd dat feesten en wedstrijd rijden niet echt samen gaan... Dit jaar dus geen Meerwijck voor mij!!
De spanning is er ondertussen al af, we hebben de concurrentiestrijd al in Veendam gehad, (stand 1-1) jij een keer haan verslagen en haan een keer jou verslagen, zo doen we dat ook in meerwijk he?!
Ben ook benieuwd, duurt lang voor die lijsten er zijn! Misschien omdat ze ook nog steeds plek hadden voor ruiters/amazones .. ? Heb er wel zin in, vind Meerwijck altijd een leuk concours !
Ik moet in ring 1. Die begint om 9.00 uur. Eerst 9 in de M1 dan eentje in de M2-B en dan ben ik nr. 1 daarna We zijn in totaal maar met 4 in de M2 (Dat b-tje meegerekend) Harstikke weinig zeg, maar dat zal de pret niet drukken Ik heb er heeeel veel zin in