Een kleine opsomming:
Wat ik tot nu toe al heb gehad:
Twee door eigen onhandigheid:
- Niet kunnen komen door trailerprobleem
- Stalgenoot waarmee ik samen zou gaan had een kreupel paard en ging dus niet (dus kon ik ook niet aangezien ik dat stuk toen nog niet alleen over de weg kon).
Verder door 'onvoorziene omstandigheden':
- afgelast wegens besmettingsgevaar ringworm
- niet doorgegaan wegens te laat aangemeld bij KNHS
- afgelast wegens regen (1 concours, maar wel 2 dagen).
Dus nu maar de 'wedstrijd snel tussendoor op momenten dat het niet handig is strategie'

Ik heb nl ook nog gehad:
'Me willen terugtrekken omdat paard zn hoofd nogal had gestoten en een dik oog had'. Toch gereden en 2 winstpunten

(dat was een verhaal waarbij het secretariaat vond dat ik toch gewoon maar moest gaan losrijden (immers: startgeld moest ik toch al betalen en paard moest toch nog beweging hebben). Zou dan tijdens het losrijden blijken dat hij er geen last van zou hebben dan zou ik gewoon kunnen starten).
Om kort te zijn: Kosmos om de tuin leiden is hopeloos mislukt

Kom ik op stal, staat paard van stalgenoot met enorm dik been. Nu heb ik Kev al wel zo ver dat we alleen naar het strand kunnen (met mooi weer), maar alleen naar Valkenburg terwijl er een open dag is van de Vliegkamp (en dus erg druk met auto's en geparkeerde auto's in de berm waar ik wil rijden en politie die het verkeer staat te regelen) is nog iets teveel gevraagd van het goede.
Trailerladen vind ik ook wat zonde om nu te forceren terwijl Kev net wat rustiger is rond de trailer en we rustig volgens Parelli vertrouwen opbouwen.
Geen wedstrijd dus

Ik ben wel nog heen gegaan om me af te melden en heb even gekeken bij de B. Als ik zag wat daar al in rondreed was het maar goed dat ik niet ben gaan starten in de L1

Morgen was het plan om dan te paard te gaan met fiets ernaast, maar stalgenoot kwam vragen of wij haar paard morgen wilden doen (Kev's grote vriend).
Eind van het verhaal: morgen ga ik het dus weer proberen. Vriendlief en ik alletwee te paard heen, rugzakje met halstertjes mee

(Ik heb best wel schattige stalgenoten