(ik ben als fan aanwezig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sanne_ schreef:Dus Tommie en Blue Ocean heeft niet gewonnen bij de YR? Jammer! Ik hou van dat beest! Wel fijn dat Monty zo constant presteert! Iemand een idee van de score van Chantal van Lanen? Die is ook zo fantastisch op weg naar Italië! (euh ik geloof tenminste dat t EK daar is...toch?)
lindaB schreef:Tommie stond met Blue Ocean afgemeld.
lindaB schreef:De eerste ZZ-licht proef van groep 1 is gewonnen door Nathalie van den Broek met Nifango, Tommie Visser was hier tweede met Monte Castello.
De tweede proef waren de rollen omgedraaid; Tommie won terwijl Nathalie 2e werd.
Young riders 1 proef gewonnen door Bibi van Berkel en 1 door Elisa Swanenberg...
(meer uitslagen weet ik zo niet uit mn hoofd)
missmiekie schreef:heey, ik heb ook gestart bij de juniorenwas de 1ste keer, was niet echt een succes
maar ja ik heb dr ook pas 3 maanden. weet iemand waar de foto's te vinden zijn ??? welke bokkers hebben nog meer gereden???
Sullie97 schreef:Ik vraag me af wie van hen, allemaal naar het EK mogen
Schwung schreef:Sullie97 schreef:Ik vraag me af wie van hen, allemaal naar het EK mogen
Schwung schreef:En bij de YR twee geblesseerde team paarden...
Sullie97 schreef:Mijn voorspelling is: Mara de Vries, Michelle van Lanen, Robin Beekink, nummer 4 zou ik nog niet weten.