kring 6 ....?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Juliette_88

kring 6 ....?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 21:25

heeej
wie doet er allemaal mee in kring 6 of woont er in zuid holland en doet mee aan de kring wedstrijden ( hoeft niet perse kring 6 te zijn)
in welke klasse doen jullie mee! alleen dressuur!!
ik doe mee bij de pony's in het L2!
groetjes Bloos

Barbara_m

Re: kring 6 ....?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 11:00

Ik ben aangesloten bij kring 6 helaas....

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 11:37

Helaas??

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 13:26

Ja, ik vind het echt ongezellig. Ik geef les op verenigingen die aangesloten zijn bij andere kringen in ZH, en die hebben zowiezo veel beter georganiseerde concoursen! En een beter, gemoriveerder kringbestuur.

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 22:35

Dan moet je waarschijnlijk wel bij ons (Maassluis) selectie rijden, toch?

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 00:36

Ik rijd in kring 5, heb maandag selectie L1 pony's, maar verder ga ik denk ik niet echt selecties rijden, want bij de pony's hoef je geen selectie wedstrijden te rijden..
Kringkampioenschappen is gewoon open inschrijving voor pony's..

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 10:16

ja, selectie kring 6 is in maassluis, ik heb zelf ook wel t idee dat kring 6 echt 1 van de ongezelligste kringen in de regio is. concurentie is 1 ding, maar de meeste mensen gunnen je echt geen blik waardig, terwijl ik iemand ben van ff een praatje maken, gewoon gezellig op wedstrijd

oja ik rij nu in de M1 in augustus maak ik de overstap naar M2

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 14:29

Ja, idd. Ons kringbestuur is echt walgelijk. Op zich vind ik wel dat er goede concurentie is, dat is een van de redenen dat ik daar lid ben. Moniek is echt onwijs aardig, en Michelle77, voor valt het ECHT vies tegen.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 18:50

Barbara_m schreef:
Ja, idd. Ons kringbestuur is echt walgelijk. Op zich vind ik wel dat er goede concurentie is, dat is een van de redenen dat ik daar lid ben. Moniek is echt onwijs aardig, en Michelle77, voor valt het ECHT vies tegen.

dank je haha!!! Al zijn wij elkaar niet zo heel vaak tegen gekomen op wedstrijd, toen je nog met Lady reed gebeurde dat vaker haha! (ik ben trouwens een hele tijd geleden nog bij je huis geweest, 1 van de paarden stond in de wei met zn deken op zn knieen, dus ik stoppen, naar het hek toe, krijg ik t niet open haha ik naar de achterkant van jullie huis, toen kwam je moeder naar buiten die dacht wat voor raar wijf loopt daar nou haha!!!)

Ik kan het altijd goed vinden met Marco Huisman (die heeft me nog ponylessen gegeven een jaar of 14 geleden haha), Marije de Lange, Wendy Dikken.

Maar er rijden er gewoon een paar bij die je t liefst.....
Er zijn gewoon mensen die om de sfeer niet meestarten, maar ach de sfeer maken Astrid en ik altijd zelf wel Knipoog

Vorige maand was ik een keer op wedstrijd, daar reed me toch een arrogant wijf!! Omdat ze toevallig met een stang en trens rijdt wil niet zeggen dat je heilig bent!!! Die bleef gewoon op de hoefslag stappen terwijl ik aant galoperen was, ik er een aantal keer overdreven voorbij en weer naar de hoefslag sturen, maar t kwartje viel niet hoor!!! (misschien is ze nog niet overgeschakeld naar de euro's....Knipoog haha)

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 22:40

Gewoon opzij duwen, je paard is er groot zat voor, toch?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 11:48

Barbara_m schreef:
Gewoon opzij duwen, je paard is er groot zat voor, toch?

haha

yatoucha83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 14:42

hallo!
ik ben het er zeker mee eens dat kring 6 tegenvalt. ik start met mijn ponymerrie van 1.50m bij de paarden ben zelf 1.75m. (21jr.)
ik zie mensen gewoon kijken, zeker met selecties van de kring van WAT KOM JIJ MET JE PONY DOEN?
ook om die reden dat ik niet meer meedoe met de selecties.......

2 jaar achter elkaar was ik bijna door naar de regiokampioenschappen.......kwas dus echt wel trots op mijn merrie die haar best doet tussen al die grote paarden!

ik vind het jammer, jammer dat de sfeer zo is, jammer dat mensen elkaar soms in onze sport niks gunnen omdat de meeste zo gejaagd zijn en zoooooo persé door willen naar de regiokampioenschappen!
of hun leven ervan af hangt. ik heb niks tegen motivatie en vechtlust om dingen te bereiken, maar daar hoort ook respect voor mens en zeker voor het dier bij.........

ik deel iig jullie mening.....

groetjes leonie

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 14:56

Ach ja, sommige mensen denken daar dat ze t hebben uitgevonden. LAAT ZE DAT MAAR LEKKER DENKEN. Ik ben wel aan t denken om naar een andere kring over te stappen. Voor betere en gezelligere concoursen.
Valt het jullie trouwens ook op dat de kinderen van t bestuur altij laat mogen starten? En dat er wanneer er een e.a. plaats is, ze op de een of andere maniet TOCH nog altijd door mogen naar de regio?

Juliette_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 15:11

Barbara_m schreef:
Ik ben aangesloten bij kring 6 helaas....

het is inderdaad echt helemaal niet gezellig!
bij ons is er op de manege altijd een selectie wedstrijd..! er komen altijs van diej bagger mensjuhz en dan duurt het ook nog eeuwen voor dat ze je punten hebben! ik vind dat ze het bestuur wel mogen aanpassen...!en mensen paardrijden is voor de lol!! en het is leuk om telkens een klasse om hoog te mogen...! Haha! maar als je andere gaat beledigen of arogant aan gaat staren dan kan je beter een andere sport gaan beginne,waar je niet kan verliezen ofzo! Boos! Boos! Boos!
hopelijk zijn er veel hier mee eens!

kadir4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 15:26

ik ben het er mee eens ho0r !! Lachen

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 17:33

Tja, dat kan he. Maar ja, je rijdt bij de pony's (en dus nog minder jarig). Misschien valt het je daarom nie zo op, of is het kringbestuur daarom aardiger tegen je... Ik weet het niet. Maar gelukkig voor het kringbestuur dat er tenminste 1 persoon (op bokt dan he), het er nie mee eens is.

Juliette_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 18:06

Barbara_m schreef:
Tja, dat kan he. Maar ja, je rijdt bij de pony's (en dus nog minder jarig). Misschien valt het je daarom nie zo op, of is het kringbestuur daarom aardiger tegen je... Ik weet het niet. Maar gelukkig voor het kringbestuur dat er tenminste 1 persoon (op bokt dan he), het er nie mee eens is.

ik rij bij de paarden en bij de pony's dus ik weet maar al te goed hoe het is! en ik vind het echt oneerlijk dat er bij kring 6 zo word gedaan!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 18:13

ik rijd bij kring 3 is echt super gezeliig daar. Tenminste onze vereniging. Ga dit jaar voor het eerst selecties starten in de B.

Zat eerst bij kring 1, maar daar vond ik het ook niet echt gezellig.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 18:43

miesie schreef:
Ik rijd in kring 5, heb maandag selectie L1 pony's, maar verder ga ik denk ik niet echt selecties rijden, want bij de pony's hoef je geen selectie wedstrijden te rijden..
Kringkampioenschappen is gewoon open inschrijving voor pony's..

kringkampioenschappen is voor iedereen open, dat zijn dus de selecties, als je die wint mag je door naar de regiokampioenschappen! en die is waarschijnlijk niet open inschrijving.

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 19:30

sophie_kurk schreef:
kringkampioenschappen is voor iedereen open, dat zijn dus de selecties, als je die wint mag je door naar de regiokampioenschappen! en die is waarschijnlijk niet open inschrijving.

Dit klopt niet voor iedere kring en klasse hè. In sommige kringen moet je je echt wel selecteren voor de kringkampioenschappen Knipoog Voordat er dalijk mensen zijn die de selecties dan maar laten zitten en uiteindelijk toch niet mee mogen doen aan de kampioenschappen. Haha!

yatoucha83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:43

kun je zomaar naar een andere kring overstappen dan?
of moet je dan ook naar een andere vereniging?
groetjes leonie

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:46

je moet eerst van vereniging veranderen en dan ook een nieuwe startkaart aanvragen. Zadat ze dat kunnen veranderen. ej moet wel een vereniging kiezen die bij een andere kring aangesloten is.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 16:09

Haha, kring 6 sucks....

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 20:36

Ik denk dat er in dit geval 3 opties zijn:
1. Overstappen naar een andere vereniging + kring
2. Proberen te praten met het kringbestuur, misschien denken zij wel dat het juist goed gaat
3. Alle ergernissen blijven slikken en puur voor je punten gaan

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 11:22

Ik denk dat ik voor de 3e ga. Anders krijg je NOG meer roddels. Haha, en ze weten de roddels over bepaalde personen altijd als eerste, raar eigenlijk je. Erg opvallend.