Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lusitana schreef:Zouden jullie nog beoordeeld willen worden op de prestaties van het paard en de ruiter
als er niks mee te winnen viel?
*** Alleen als ik dan niet zo achterlijk veel hoefde te betalen voor de wedstrijden. Ik ben nu per wedstrijddag per paard 50 euro kwijt alleen al aan inschrijfkosten...
Of bv
als je anoniem bleef?
*** Dat maakt me niets uit
Of bv
als je de proef op andersmans paard moest rijden, waar je niet van te voren op hebt kunnen oefenen?
*** Nee want ik rij voor mezelf, om mijn vorderingen met mijn paard te meten en deskundig te laten beoordelen. Dus waarom zou ik op een ander paard en/of zonder te oefenen willen starten?
Lusitana schreef:als er niks mee te winnen viel?
Citaat:als je anoniem bleef?
Citaat:als je de proef op andersmans paard moest rijden, waar je niet van te voren op hebt kunnen oefenen?
Lusitana schreef:als er niks mee te winnen viel?
Lusitana schreef:als je anoniem bleef?
Lusitana schreef:als je de proef op andersmans paard moest rijden, waar je niet van te voren op hebt kunnen oefenen?
Lielle schreef:Jettie, hoe oud ben je? Je mag vanaf je 12e bij de paarden rijden
Lielle schreef:nou weet ik niet hoe dat met anderen zit, maar die 15 euro (oh ja, en twee stukken vlaai + 2 dozen champignons) van dit weekend woog nou niet echt op tegen
- 35 euro inschrijfgeld
- 150 km autorijden
dus ik geloof niet dat ik het daarvoor doe.
Lusitana schreef:In een ander topic kreeg ik ineens door dat een aantal ruiters een beetje "het doel heiligt de middelen" mentaliteit hebben en afstappen van normale africhting om betere resultaten te halen op wedstrijden.
Dus daarom de vraag waarom jullie zelf wedstrijden rijden.
Zouden jullie nog beoordeeld willen worden op de prestaties van het paard en de ruiter
als er niks mee te winnen viel?
Of bv
als je anoniem bleef?
Of bv
als je de proef op andersmans paard moest rijden, waar je niet van te voren op hebt kunnen oefenen?