Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pokelook schreef:Was wel een erg grappig gezicht!!
gomir schreef:Ik zou niet meteen alle buitenwedstrijden op grote grasvelden ontwijken als ik jou was. Ze moeten het toch leren. Het is even vervelend voor andere mensen op het terrein, maar meestal weten ze vlug genoeg dat de wijde wereld verkennen niet de bedoeling is
tommy01 schreef:in heemskerk is t buiten ......,maar das wel een heeeeeel laag hekje, alleen de Z is in de buitenbak....
ingvdh schreef:Bij de Schimmelkroft (RVH, dus niet de Commandeurs die ook in Heemskerk zitten) hebben ze idd lage hekjes, maar daaromheen staat weer een groot hek en ze hebben maar 1 baan, dus opzich een goede leerschool. Als hij de baan uitspringt komt hij iig niet ver![]()
Starrenburg (Castricum) heeft meestal twee rijbanen met lage hekjes, dus ook niet aan te bevelen.
Jeannette schreef:In Castricum kan je best goed starten. Mijn voorlezer staat altijd bij de (niet afgesloten) uitgang, die van mij heeft ook een hoog wegren gehalte en is dan stuurloos.
Je paard moet wel schotvast zijn als er voetbalwedstrijden zijn op het veld ernaast. De laatste keer werd er keihard muziek gedraaid tijdens menig proefje.
Ik heb vorig jaar wel een paar keer gezien dat ze de uitgang toch met een balk afsloten ( nadat er een van haar paard was gevallen en paard los over het terrein liep)
Anoniem schreef:Nibbixwoud, Noordbeemster in ieder geval.