punten fout geteld

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

vencedor

punten fout geteld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 21:48

Hoe vaak komt dat eigenlijk? Voor bij mijn zusje is het al een stuk of 4 keer gebeurt waardoor ze zeker al 2/3 prijzen is misgelopen. afgelopen zondag maakte ze het wel heel bont...ze was laatste met 143..(wat al niet kon ze had veel beter gereden dan mij en ik had 149 met grote fouten)
kregen we de coupon terug de dag erop, tellen we na. 163! gewoon 20 punten "mis"geteld. echt belachelijk vond ik het! Gebeld daarheen gegaan, en heeft ze toch het prijsgeld gekregen. Maarja het is ook wel leuk om de prijsuitreiking te hebben.. Clown

friesepaard

Re: punten fout geteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:52

Bij mij is het ook gebeurt. Op de coupon stond 148 en toen ik thuis kwam heb ik het nagetelt en toen bleek het er 153 te zijn. Het waren dan maar een paar misgeteld maar ik vindt het niet kunnen.

groetjes fabienne

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:54

altijd natellen voor je weggaat dus!

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:56

Daarom tel ik ze altijd meteen na Lachen

Sowieso worden alle protocollen bij ons op de vereniging minstens 3 keer geteld, door 3 verschillende personen. Maar als ik m'n twijfels heb dan tel ik zelf ook nog even. Heb volgens mij slechts een keertje gehad dat het een puntje scheelde, maar voor het klassement of de winstpunten maakte dat niet uit dus dat was geen ramp.

MSDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 22:53

als je nou een dikke winstpunt hebt maakt t nie uit, maar tis idd wel banketstaaf! heb k een keer gehad dat schrijver op 156 uitkwam en bij t secretariaat paar keer nageteld en nee t was echt 155 Huilen

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 23:01

Ik heb weleens meegemaakt dat er een cijfer helemaal niet ingevuld was, maar wat maakt het uit? die vereniging (en de meeste doen dat) telde met +1, +2 (bij een 7 of een 8) of -1, -2 ( bij een 5 of een 4)
In het ergste geval had ik dus 1 of misschien 2 puntjes misgelopen in het gunstigste geval had ik 1 of 2 puntjes teveel.
Maar als het een zesje geweest was, had het gewoon niets uitgemaakt op het eindtotaal wat ik nu had.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 23:22

randie schreef:
Hoe vaak komt dat eigenlijk? Voor bij mijn zusje is het al een stuk of 4 keer gebeurt waardoor ze zeker al 2/3 prijzen is misgelopen. afgelopen zondag maakte ze het wel heel bont...ze was laatste met 143..(wat al niet kon ze had veel beter gereden dan mij en ik had 149 met grote fouten)
kregen we de coupon terug de dag erop, tellen we na. 163! gewoon 20 punten "mis"geteld. echt belachelijk vond ik het! Gebeld daarheen gegaan, en heeft ze toch het prijsgeld gekregen. Maarja het is ook wel leuk om de prijsuitreiking te hebben.. Clown

Sorry, maar ik vind dit niet echt geloofwaardig.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 23:59

20 punten mis tellen. Hoe wil je dat voor mekaar krijgen. Met je ogen dicht ofzo?
Bij mij er trouwens een getal niet ingevuld, hebben de 'tellers' zelf een 6 van gemaakt bij het optellen.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 07:11

Barbara_m schreef:
randie schreef:

Wat vind je ongeloofwaardig, 20 punten verschil of al 4 keer meegemaakt?
Ik weet wel zeker dat wij ook al minstens 4 keer naar de rekenkamer zijn gemoeten om de punten over te laten tellen.( in 6 jaar vind ik dat niet eens zoveel) En ja ook al een keer echt een berg punten( geen 20) verschil, zoveel, dat de prijsuitreiking over moest omdat Saskia 2e was ipv 6e, dat heeft ze direct gemeld tijdens de uitreiking van de andere klasses. En omdat het een streekwedstrijd was kon het nog verbetert worden.
Maar dat is ook de reden dat ik de coupons zo snel mogelijk( voor de prijsuitreiking) wil hebben, gewoon om even na te tellen.

En ( niets menselijk is ons vreemd) we hebben ons heel stil gehouden toen er 156 op het protocol stonden en wij zelf echt niet verder kwamen dan 154.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 08:24

bij 143 ipv 163 denk je eerder aan een schrijffout dan aan een rekenfout... Maar goed het is allebei fout.

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 09:14

WWWiske schreef:
Ik heb weleens meegemaakt dat er een cijfer helemaal niet ingevuld was, maar wat maakt het uit? die vereniging (en de meeste doen dat) telde met +1, +2 (bij een 7 of een 8) of -1, -2 ( bij een 5 of een 4)
In het ergste geval had ik dus 1 of misschien 2 puntjes misgelopen in het gunstigste geval had ik 1 of 2 puntjes teveel.
Maar als het een zesje geweest was, had het gewoon niets uitgemaakt op het eindtotaal wat ik nu had.

Heb ik ook gehad, een cijfer vergeten. Bloos
Tel het daarom altijd na, door het cijfer dat de jury was vergeten had ik toch een winstpunt (157).
Zo zie je maar weer, altijd natellen. Tong uitsteken Vingers aflikken

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 09:38

ik heb het erg vaak gehad. 1e keer was in nieuwegein. 144 voor een niet zo goede proef maar 144 was beetje overdreven bleek 150 te zijn en was daarmee dus eerste. De volgende keer was er verkeerd geteld op de gelderse. Iemand had te hoge punten gekregen en ik was vervolgens 5e ipv 6e, en heb een prijs gekregen (die ik nu overigens nog niet thuisgestuurd heb gekregen!!) en de laatste keer bij carroussel wedstrijd, ipv 7e waren we 3e (excelfoutje)

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:02

Sjimmy schreef:
bij 143 ipv 163 denk je eerder aan een schrijffout dan aan een rekenfout... Maar goed het is allebei fout.

Dat dacht ik indd ook, mede omdat het eindcijfer wel hetzelfde is.

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:30

Ik had ook een keer 147 ipv 157 Tong uitsteken en dat had me bijna het kringkampioenschap gekost Tong uitsteken
Ik had al zoiets van hmm ging t zo slecht, toen zei iemand al nou er staan wel veel 7ens ( en 4/5jes Schijnheilig ) op voor 147. Mjah blijkbaar verkeerd opgeschreven, ik tel sowieso altijd na.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 13:03

natellen is zowieso handig, er kan altijd een foutje gemaakt worden Lachen
Maar 20 punten verschil is wel heel veel zeg!!

sheba

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 13:53

oh dat is echt niet leuk en zon groot verschil

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 14:01

Ik heb een keer gehad dat de jury op het NRPS kampioenschap vergeten was om 2 punten in te vullen. En in een Z2 proef waren dat de laatste 2 punten die dubbel tellen!

Ik miste dus in ieder geval 24 punten (goede proef dus minstens zessen). Ben ik teruggegaan naar de jury en die zei dat ik er maar een 7 en een 8 van moest maken....hoppa NRPS Kampioen!!!!

misschien vond ze Chico zo goed dat ze geen punten meer kon geven Haha!

japsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 14:23

randie schreef:
Hoe vaak komt dat eigenlijk? Voor bij mijn zusje is het al een stuk of 4 keer gebeurt waardoor ze zeker al 2/3 prijzen is misgelopen. afgelopen zondag maakte ze het wel heel bont...ze was laatste met 143..(wat al niet kon ze had veel beter gereden [b]dan mij[i] en ik had 149 met grote fouten)

DAN IK Koe

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 14:40

ik heb het ook wel eens gehad.. maar dat was meestal maar en paar punten..niet heeel erg veel ..

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 16:17

ik ga voortaan maar eens iets beter opletten denk ik. Ik tel nooit na. Ben bang dat mijn hersenen dan overbelast raken

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 17:33

Waar je ook op moet letten is, als je zo'n protocol achter je coupon hebt zitten waar alles op is ingevuld, of ze de punten over hebben geschreven op je coupon. Want die gaat naar de KNHS. Zo ben ik nl ook een keer 2 wp misgelopen!! Gelukkig was ik al over de 10 wp heen, want ik had ondertussen al L1 gestart. Als ik op 9 had gestaan, en dan + die 2, dan had ik er 11 gehad, maar de KNHS had dat dus niet geweten, en dan zou ik op me kop hebben gekregen voor een fout van een ander! Dus ook dat goed nakijken!!

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 18:25

Ik heb het ook een keer gehad, 155 p i.p.v. 156 punten geteld. Gelukkig telde ik meteen na en kon ik dus nog naar het wedstrijdsecretariaat om het te verbeteren, toch weer een winstpuntje.

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 19:02

x
Laatst bijgewerkt door janna op 20-03-22 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 19:29

Citaat:

Nou ja waar slaat dat nou op..ik zit het hier te verzinnen, nou goed? Lips are sealed . stuur PPDtje een PM dan hoor je het van haar zelf. En inderdaad toen wij de coupon kregen en ze zeiden het klopt niet je hebt 20 punten hoger, was onze reactie ook van. HE dat kan toch niet waar zijn Verward ( het was trouwens verkeerd geteld, daarna opnieuw geteld maar weer verkeerde uitkomst neer gezet)

Maar ja anyway het is gewoon erg l**lig en slordig..

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 19:37

bij mij is dat ook gebeurd Haha! eerst had ik 172 en ik was in de auto aanhet optellen en bleek fout te zijn en nog eens optellen en het was 178 pt Nagelbijten / Gniffelen maar heb toch 2 wp en dat maakt toch niet veel uit
ik was al te blij Haha!