Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Au3 schreef:Ik zou er blij mee zijn !
Gisteren heb ik een wedstrijd gereden (1e keer buiten) en mijn paardje werd vlak voor het begin van mijn proef behoorlijk opgefokt en afgeleid door 2 andere paarden. Dus bij de start van mijn proef ging ze 2 x in staking (rechtop staan ipv vooruit, A afwenden, X voorwaarts na groeten). Daar gaan mijn punten, dacht ik -2 voor verzet, enz.
Au3 schreef:Ik zou er blij mee zijn !
Gisteren heb ik een wedstrijd gereden (1e keer buiten) en mijn paardje werd vlak voor het begin van mijn proef behoorlijk opgefokt en afgeleid door 2 andere paarden. Dus bij de start van mijn proef ging ze 2 x in staking (rechtop staan ipv vooruit, A afwenden, X voorwaarts na groeten). Daar gaan mijn punten, dacht ik -2 voor verzet, enz. Gelukkig kon ik er direct alle spanning weer vanaf rijden en liep ze verder een mooie correcte B-proef, waar ik tevreden mee was
! Toen de uitslag bekend werd gemaakt bleek dat ik maar 159p had. Voor het binnenkomen en groeten zelfs een 6 ?????? Dat had minstens een 3 of een 4 moeten zijn, maar verder bleek mijn hele punten reeks uit 6en te bestaan (behalver verzorging ed)??? Ze liep veel beter dan een 6,vonden meerdeere mensen die mijn poef gezien hadden.
Maar ja, dat is de jury-sport , dus ga ik de volgende keer nog fanatieker van start. Maar het vreemde eraan is dat ik dus wel geteld 1 regeltje commentaar op mijn coupon had staan, bij een punt waar ik een 6 voor had (valt stil in stap), ben ik het mee eens.
Maar als de rest geen commentaar behoeft moet het toch zeker goed genoeg zijn geweest om 7ens te scoren ipv 6en ??????![]()
Helaas heeft het betreffende jurylid een onleesbare krabbel op mijn coupon gezet en ken ik de man niet, dus kon ik ook niet achterhalen waarom het 6en waren ipv 7ens.
Ik sta open voor al het commentaar positief maar ook negatief, zodat ik weet waaraan ik kan werken !
sa1980 schreef:Vorige week kreeg ik zelfs commentaar bij een 8! Over hoe het nog beter zou kunnen. Erg fijn dat jury's dat doen.
Lielle schreef:een opmerking "mooi" bij een 8 vind ik dus echt zinloos. Daar ga ik nl wel vanuit als ik er een 8 voor krijg. Net zoiets als een 3 voor contra omdat hij omspringt en dan commentaar "springt om" duh!