Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilsemarie schreef:En dan willen ze over een tijdje zeker ook weten hoelang je paard/pony buiten staat en wat hij te eten krijgen?!![]()
Bijna iedereen gaat toch wel in de buurt op concour. Er zijn vast niet veel mensen uit de prov. groningen die in limburg op concour gaan... (kampioenschappen daargelaten)
Aan de ene kant is het misschien wel goed maar hou het dan gewoon bij een plaats en niet adres en dergelijke...
Melanie15 schreef:Ik vind dit een beetje overdreven, als er iets uitbreekt, kan je dan alsnog de paarden die in een bepaalde zone wonen, "registreren op waar ze wonen"
WWWiske schreef:Melanie15 schreef:Ik vind dit een beetje overdreven, als er iets uitbreekt, kan je dan alsnog de paarden die in een bepaalde zone wonen, "registreren op waar ze wonen"
En ga jij dan soms als er "iets" uitbreekt roepen: "hallo , hiero moet u zijn, ik heb hier nog een paard staan"
pol013 schreef:En stel nu eens, in een heel naar geval......
Er breekt een heel erge ziekte uit onder paarden in bijvoorbeeld Limburg. En niemand weet hoeveel en waar de paarden in Limburg staan. Jij zit hoog in droog in Friesland en denkt veilig te zijn. Nou neemt een of andere dwaas zijn paard mee uit Limburg en komt jou paarden in Friesland besmetten......
Leuk? nee! Zeker niet. Maar misschien had je door een betere registratie wel kunnen voorkomen dat die ziekte zich verder verspreid had.
ik vind het ook te afschuwelijk voor woorden om er aan te denken maar om nou je kop in het zand te steken......
WWWiske schreef:. We moeten in tijd van nood weten waar ieder paard staat. Dat is ook zo bij rundvee, varkens en kippen en dat is bij de paarden ook noodzakelijk, aldus spreker Joop Atsma, lid van het CDA en de tweede kamer.[/i]
Voor mijn paarden geef ik straks wel een vals adres op...........
Wat vinden jullie van deze ontwikkelingen?
CGJ12 schreef:Mijn paarden staan op papier straks allemaal bij Wwwiske.........
Vippie schreef:
Ik vind het onzin, alle paarden staan al geregistreerd via de eigenaar en de eigenaar woont nooit ver bij zn paard vandaan
Vippie schreef:Ik vind het onzin, alle paarden staan al geregistreerd via de eigenaar en de eigenaar woont nooit ver bij zn paard vandaan
Neonlight schreef:Goh, de regering neemt de paardensector
eindelijk serieus
en dan krijg je deze reacties.
.
Ctal schreef:Zal wel ook wel zijn voor de mestwet.