Ja, ik ga gauw mijn eerste Z jurywedstrijd plannen om zo mooi ervaring op te gaan doen, dus Z ruiters opgelet!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Wat zul jij nu veel vrienden gaan krijgen.........
Hermesdeux schreef:Gefeliciteerd!! Goed gedaan hoor...!
Toedeledoki schreef:Nou, bijvoorbeeld een paard wat eigenlijk de hele proef onregelmatig loopt , maar niet wordt uitgebeld.Wat voor een punten geef je dan per onderdeel?
Citaat:Of iemand die changeert in de contra en vervolgens niet meer hesteld en dus geen wissel toont op de juiste plaats.
Citaat:Of een paard met een zeer onzuivere stap, maar vervolgens de staponderdelen[incl h.h. en achterwaarts wel correct toont.
[/quote]
Lielle schreef:Als ex- (L) jury
[....]
Toedeledoki schreef:Moet jij dat even gaan vertellen als aankomend Z jurietje.
Toedeledoki schreef:Nou, bijvoorbeeld een paard wat eigenlijk de hele proef onregelmatig loopt , maar niet wordt uitgebeld .Wat voor een punten geef je dan per onderdeel?Of iemand die changeert in de contra en vervolgens niet meer hesteld en dus geen wissel toont op de juiste plaats.
Of een paard met een zeer onzuivere stap, maar vervolgens de staponderdelen[incl h.h. en achterwaarts wel correct toont.] Er reden weinig mensen een winstpunt, terwijl er meerdere lichte tourpaarden bij liepen.Met dat in je achterhoofd, die wekelijks 63% in de lichte tour scoren is het lastig jureren op een examen.
Ik zou zeggen"tot in de ring en laat een knalproef zien!"
MissSisa schreef:Leuk voor je.![]()
Mn moeder moest daar gisteravond voor rijden......... en had idd geen wp...........