Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kylan schreef:Ik kan niet meer editen, dus dan maar even zo...
Welke klassen gaan jullie starten? Doen jullie ook mee voor het allround, dus zowel mee met dressuur als met springen?
cornelie schreef:Yep, ik heb me al opgegeven.
Paarden, B dressuur.
xxLisaxx schreef:staat die wedstrijd ook in de P&S? anders lijkt het me leuk om mee te doen
xxLisaxx schreef:oke bedankt, hoop dat er nog plek is, dronten is wel lekker dichtbij voor ons
liza van loon schreef:Het is maar één proef dus ik ga niet, anders was ik wel gegaan.
Kel2004 schreef:liza van loon schreef:Het is maar één proef dus ik ga niet, anders was ik wel gegaan.
Waarom niet? Is toch leuk. Gewoon even een proefje rijden en daarna genieten van het mooie weer (ja ik wil dat het mooi weer wordt) en een beetje meeten met bokt mensen en lekker springen kijken. Is leuk!
MissSisa schreef:Als je de coupons een dezer dagen op de post doet, dan kan ik je (bijna)verzekeren dat je er wel bij zit............... Maar dan moet je wel een beetje snel opgeven
![]()
(mijn moeder doet het secretariaat...............En zo vol zit het nog niet dat er niemand meer bij kan).
Kylan schreef:Ja het is wel jammer dat we geen ruimte hebben voor 2 proeven... Maar in augustus zijn er ook weer avondwedstrijden dressuur en springen, dan kan je wel twee proeven dressuur en volgens mij ook twee parcoursen springen.
@kel2004: Het is al drie jaar achter elkaar mooi weer, dus nu vast ook wel weerHeerlijk, op de heuvel langs de springring zitten en van de zon genieten