beker, geld of waardebon wat te winnen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pommier

beker, geld of waardebon wat te winnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 17:49

hoi,

Ik wil wel eens weten wat jullie graag winnen met wedstrijden? Ik wil als ik win wat niet zo vaak gebeurt Bloos graag geld krijgen. nu krijg ik meestal een beker maar daar heb je tog niks aan? Als ik geld win spaar ik het op en koop ik wat voor mijn pony ervoor.

Liza_vL

Re: beker, geld of waardebon wat te winnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:02

Ik win iig liever geen waardebonnen. Voorde rest maakt het me niet veel uit, geld is natuurlijk wel leuk, maar bekers heeft ook wel wat.

Rij je trouwens bij De Toekomst? Omdat je in Nijkerk woont. Tong uitsteken

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 18:02

waar is mijn poll gebleven Boos!

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 18:04

liza van loon schreef:
Ik win iig liever geen waardebonnen. Voorde rest maakt het me niet veel uit, geld is natuurlijk wel leuk, maar bekers heeft ook wel wat.

Rij je trouwens bij De Toekomst? Omdat je in Nijkerk woont. Tong uitsteken

nee daar heb ik wel gereden maar sinds dit jaar rijd ik daar niet meer

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:17

Geld natuurlijk! Geld, geld! Haha!

Daar heb je het meeste aan. Bekers zijn wel leuk, maar als je die een aantal hebt, ben je er na verloop van tijd ook op uit gekeken...

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:19

GELD!!!!!! Vandaag had ik weer zo'n domme beker! Vroegah, toen vond ik dat leuk, maar nu niet meer....

Ik wil alleen maar GELD!!!! Geld, geld! Tong uitsteken

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:46

liefst geld, maar heb altijd of een beker, en laatst een wormenkuur (en een goede ook, en op t juiste moment, kwam dus wel goed uit)
maar bekers hebben ook wel wat, staat wel leuk

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:52

Geef mij maar een beker! Dat vind ik nog altijd het allerleukst Haha! Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:55

Een beker (of lint) vind ik het leukst.Dat is iets wat niet op kan gaan,geld of een waardebon,vind ik wel leuk hoor,maar dat gaat gewoon op..

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 09:22

Bekers hoeft voor mij niet, daar heb ik laatst bij mijn verhuizing 5 dozen vol van weggegooid. En linten krijgen wij altijd, zelfs als je laatste bent. Tong uitsteken Dus ook daar geef ik niks om. Geld is altijd welkom, het doel is ook altijd om de diesel van de vrachtwagen terug te verdienen als wij op concours gaan (en gelukkig gebeurd dat ook altijd). Verder is er met het damesnummer (o ja, ik rijd aangespannen bij de hackney's) ook nog altijd een schoonste geheel. Dan zijn er mooi kado's te winnen, daar kick ik ook altijd op. ZIjn vaak mooie kristallen vazen of zo.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 09:45

het liefste ook een beker...dat heeft opsich gewoon wat.
en idd geld gaat zo snel op.en met een waardebon ben je verbonden aan de uitgever van de waardebon...nergens anders te besteden dus...tja het is allemaal wel leuk,maar bekers geeft en is een herrinnering!!! ik heb er hier op me kast nu meer dan 90 staan. en het heeft wel iets. Al zijn deze bekers wel wat ouder want in deze 5jaar da ik bij de paarden rijdt heb ik meer geld gewonnen dan bekers...die geven ze eigenlijk haast niet meer..

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 10:29

Ik vind Linten vooral leuk als het herinneringslinten zijn.
Dus een lint waar de naam van de wedstrijd met eventueel de datum op staan. Het CH-Gorredijk had een leuk lint, en NRPS-Kampioenschap had echt hele mooie linten.

Een beker vind ik ook leuk als herinnering, maar als je al een kast vol hebt dan is dat ook wel genoeg. Liever af en toe een beker bij belangrijke wedstrijden en verder gewoon prijzengeld, dat drukt in elk geval nog de kosten van de wedstrijden aangezien ik alles zelf moet betalen.

Dit jaar heb ik echter maar heel weinig concoursen opgegeven en vooral kringwedstrijden. Bij kringwedstrijden krijg je alleen een kaal lintje. Dat zegt me nu al niet zo veel meer, want in de B heb ik er al aardig wat binnengehaald (en ook al een paar in L1) en je ziet er niet aan welke klasse je hebt gereden en of het een officiële wedstrijd of een oefenwedstrijd was...

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 10:41

Nimmy schreef:
liefst geld, maar heb altijd of een beker, en laatst een wormenkuur (en een goede ook, en op t juiste moment, kwam dus wel goed uit)maar bekers hebben ook wel wat, staat wel leuk

Ik ook. Lachen

Het liefste geld, maar ja bij de pony's is dat nog niet zo heel vaak.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 10:51

Ik rij bij de paarden, dus dat betekent dat je meestal een rozet en een waardebon hebt als je iets wint.... waardebonnen vind ik gewoon echt waardeloos.... het liefste heb ik bekers.... mijn hele muur hangt vol met rozetten, maar ik heb bijna geen bekers, en die vind ik wel erg leuk... en geld is idd zo weer op, en heb je niet echt een herinnering.... enne ik weet altijd nog waar ik een rozet enzo heb gewonnen (schrijf t achterop) xxx

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 11:34

ik heb t liefst geld, of waardebonnen, of gewoon gebruiksvoorwerpen ofzo... waardebonnen zijn hier in de kring toch vaak voor winkels waar ik veel kom, en ik rijd meestal veel binnen de kring...
Maar n vriendin van mij heeft nog n waardebon liggen voor n winkel in t Gooi, en wij wonen in de kop van Gelderland... das gewoon niet zo handig( via n SGW, gaan we dit jaar weer heen dus misschien dat er nog wat te regelen valt Knipoog )!!!

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 12:04

Geld is wel handig maar ik weet zo dat ik dat snel op zou hebben en dat is zonde.
Gisteren heb ik met de 2e prijs een beker en een lintje gekregen met de naam van de vereniging erop en de datum en de rest schrijf ik op de achterkant. Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 12:30

Nimmy schreef:
liefst geld, maar heb altijd of een beker, en laatst een wormenkuur (en een goede ook, en op t juiste moment, kwam dus wel goed uit)
maar bekers hebben ook wel wat, staat wel leuk

Ik kreeg vorig jaar een zak bix van 20 kilo, een zweep en sokken. Gestoord

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 12:32

hihi dat soort dingen hebben wij ook wel ns!!
Je hebt 1 keer in t jaar de Zilveren Ui trofee in Kampen, dan mag elke deelnemer n zak met uien mee nemen Tong uitsteken Gestoord maar wel leuk Tong uitsteken

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 12:32

Ik schrijf het ook wel op mijn rozet, maar dat maakt mijn rozet niet mooier om naar te kijken Knipoog
Je hangt hem immers niet met de achterkant naar voren Knipoog

Ik heb wel een map gemaakt waarin ik wedstrijdverslagjes heb gedaan, foto's heb geprint, stukjes uit de krant en de website van onze rijvereniging, en de bijbehorende coupons. Dat vind ik erg leuk als herinnering. Leuker dan een kale rozet...

yentle01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 12:35

Bij de pony's was het altijd leuk om een beker te krijgen, bij de paarden zijn het over het algemeen altijd geldprijzen.
En ik moet zeggen dat ik dat nu liever win.
Al vind ik het wel leuk als op de rozet de naam van het concours vermeld staat, zodat ik dat kan bewaren als herinnering.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 13:44

Ik vind een leuk herinneringslint altijd wel leuk. Met bijvoorbeeld de verenigingsnaam ofzo erop. Een kaal lint is al minder.
Bekers vind ik ook wel leuk, als ze een beetje bijzonder zijn.
Geld is altijd leuk, dat kan je altijd weer gebruiken. Alleen jammer dat je bij de pony's bijna nooit geld krijgt.
Waardebonnen zijn ook wel leuk, als je in de kring rijdt. Hier in de kring is het altijd dezelfde ruitersportzaak die waardebonnen geeft, dus dan heb je na een tijdje best wat. Als je buiten de kring een waardebon krijgt dan is het niet handig.

krientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 14:45

Geld geld geld, give me some more!!! Nou ja, niet dat je zulke dikke prijzen wint bij de ponies... Cool Ach ik vind het wel leuk om geld op te sparen en er dan iets voor mijn pony voor te kopen, dekjes, teugels e.d. wat ik ook leuk vind om te winnen zijn dekens en halstertouwen enzo. bekers heb ik nu wel genoeg (waar laat ik dat spul??? Bloos )

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 17:51

ik heb zelf ook liever geld dan bekers. met bekers kun je niks doen, daarintegen met geld wel! volgensmij heb je op een klein concours meestal bekers en grote concoursen meestal geld. bekers zijn tenslotte goedkoper dan prijzengeld..(als je dat omrekend). op mijn rozetten schrijf ik ook de uitslag op:
naam pony, plaats van concour, datum van concour, aantal punten, prijs..tja dat ik opschrijf hoeveelste prijs ik heb is eigenlijk wel een beetje dom, je kunt ja aan de kleur zien welke prijs je hebt! ik heb inmiddels rond de 80 rozetten, waaruit vooral oranje en rood (gelukkig maar).

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 22:03

Het liefste geld Haha!, kijk je hoeft er niet rijk van te worden maar het is wel leuk als je je startgeld en alles ervoor terug hebt enz.
Gebruiksvoorwerpen vind ik ook wel leuk, daar heb je meestal wel wat aan. Waardebonnen vind ik ook leuk.
Bekers vind ik echt niets (oeps, zegt ze na 60 bekers Bloos ).

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 14:20

ook hier een geldwolf Tong uitsteken Clown

ja liever geld,waardenbonnen of gebruiksvoorwerpen dus
ben pas net begonnen...maar op de bovenkant van mijn linnenkast staan al heel wat bekers op..
ja leuk voor de visite (het aaaahhhhh effect Knipoog )
jammer genoeg heb ik nog nooit een geldprijs of waardenbonnen gewonnen