Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annemiekbram schreef:
Zelfde vraag als Haike: Hoe kun je je opgeven? Bram behoort wel tot een stamboek...krijg ik daar dan bericht van?? of van de kring?? Wie weet dat zo??
jaggie schreef:
Maarre ja ik ga ook mee doen, in ieder geval zeker met Mad Jamie van 1999 (daar start ik M1 mee) en heel erg misschien met Mistral Jinx (daar heb k L1 mee gestart en B springen)ook van 1999
jaggie schreef:Nop, ben nog steeds door en door Limbolander en start dus ook hier in Limboland
Citaat:gelukkig!!
desleen schreef:heey, ik wou dus ook meedoen, maar zie nu al dat ik helemaal geen kans maak met mijn groene pony.., weten jullie waar de eerste rondes zijn in brabant, is dat op de keuring in st. oederode?
jaggie schreef:Haha Kel je haalt me de woorden uit de mond, ze hadden toch wel een goeie winnaar, want die was afgelopen jaar reserve voor het EK dressuur.
Maarre ja ik ga ook mee doen, in ieder geval zeker met Mad Jamie van 1999 (daar start ik M1 mee) en heel erg misschien met Mistral Jinx (daar heb k L1 mee gestart en B springen)ook van 1999