Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JollyJumper schreef:Tja, ik rijd bij de paarden wedstrijden met rubber laarzen (wel gevoerde Eagles) maar ik had gisteren dus wel mooi een onvoldoende voor verzorging en dat is het enige wat ik kan verzinnen waar het over ging want mijn paard was helemaal glimmend gepoetst, gewassen en geschoren en zag er pico bello uit en zelf had ik ook nergens vlekken of andere rare dingen... Het was wel zo'n wedstrijd waar de duurste vrachtwagens stonden met bijpassende paarden en iedereen in de L 2 met hoedje reed ..., dan steken die laarzen natuurlijk wel een beetje af...
![]()
Ik heb dat trouwens ook al eens een keer gehad omdat ik met een zonnebril op reed!
Volgende maand ben ik jarig en dan kan ik eindelijk leren laarzen gaan bestellen, ik ben nou eenmaal maar een arme hobbyist en ik heb afgelopen jaren nou eenmaal al mijn extra geld nodig gehad om mijn paard gezond te krijgen en te houden (en dat vind ik eerlijk gezegd belangrijker dan status)
maaiketje schreef:ik rij zelf met rubber laarzen, heb geen geld voor lerenen ik ben vegetarier, en daarom draag ik liever ook geen leer...
SplashIsLief schreef:Ik heb ook gewoon rubber laarzen. Ik vind mezelf te slordig voor leren laarzen! En rubber is makkelijk in onderhoud!