Citaat:In Stadl Paura werden Laurens van Lieren en Hexagon's Ollright zojuist tweede in de Grand Prix Special.
Voor de prijsuitreiking kon de 23-jarige Laurens van Lieren alleen maar stralen en zeggen: "'Héérlijk gereden, Ollright weet met zijn 9 jaar al zo goed wat-ie moet doen, in een overgang was-ie me zelfs een keer voor, maar verder kon ik stil zitten en rijden, héérlijk!"
Laurens en het fokproduct van de familie de Rubiquil-zoon Hexagon's Ollright scoorden maar liefst 72,8% en de juryleden waren zeer unaniem in hun scores.
Dat laatste kon niet worden gezegd van de scores die winnares Ulla Salzgeber en Wallstreet ten deel vielen: de Zwitserse Bürchler-Keller gaf meer dan 77%, haar Oostenrijkse collega Elisabeth Kofman maar 70%... Met 73,68% won Salzgeber de Special.
De KWPN-gekeurde hengst Lancet en Emma Hindle werden nu 9e met 67,68% en toonden weer hun oude te grote beweeglijkheid in de voorhand.
Zeer goed resultaat voor Laurens !
In Den Bosch ging hij al super fijn en had hij mijns insziens boven Anky en Krack moeten staan.
Wat ik dan weer raar vind dat ze in de Hoefslag er maar één zinnetje aan besteden over de super prestatie prestatie van Laurens in Den Bosch, het is alleen maar Anky en Edward voor en na.