Texel-Weekend

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Men_Sven

Texel-Weekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 10:28

Ja 23 en 24 april is er op Texel weer Texel-weekend. Super leuke wedstrijd van 2 dagen waarin je 3x kan dressuuren en 2x kan springen. En zaterdag avond een grote BBQ. De wedstrijd is voor alle klasse en ook kur op muziek.

De bootkosten zijn meestal vrij hoog zijn als je naar texel komt. Maar met dit weekend is het 50% korting.

Voor meer info http://www.texel-weekend.nl

en wie komen er nog meer? Haha!

Nuv

Re: Texel-Weekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 10:36

Nee, bij ons vandaan gaat er niemand meer geloof ik. Was wel altijd heel leuk, maar het wordt gewoon veel te duur. 70 euro voor twee nachtjes je paard stallen.... En dan hebben we het nog niet eens over alles wat er nog bij komt...

gewoonIsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 13:11

Ik vind het ook erg duur worden, maar toch kan ik de verleiding niet weerstaan.. Haha! en start dus in het L2 bij de paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 14:00

Ik wou graag heen dit jaar maar toen ik zag dat voor 2 nachtjes een stal huren je al 70 euro kwijt bent heb ik er toch maar van af gezien.
Dat vind ik toch wel iets te veel geld voor een wedstrijd.
Ook komen er nog meer kosten bij zoals de boot het starten etc.
Jammer had er graag een weekendje weg van gemaakt.

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 14:15

Wij gaan ook mer 3 ponys.Vond de stalhuur ook veel geld.Gelukkig kunnen er 2 op de vrachtwagen blijven daar kan ik boxen van maken en 1 gaat op stal.Wij gaan met vrienden die ook starten bij de paarden en ponys en hebben er ontzettend veel zin in.Nu maar hopen op mooi weer. Cool

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 16:09

Wat leuk er komen dus meer bokkers echt super Haha!

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 19:29

Jep, ik ga ook heen! Wij hebben geen stallen op het wedstrijdterrein gehuurd, maar in de buurt. Is een stuk goedkoper en we hebben gelijk een huisje erbij! Enige nadeel is dat we met de trailer naar het wedstrijdterrein moeten....

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 19:45

diegomarije schreef:
Jep, ik ga ook heen! Wij hebben geen stallen op het wedstrijdterrein gehuurd, maar in de buurt. Is een stuk goedkoper en we hebben gelijk een huisje erbij! Enige nadeel is dat we met de trailer naar het wedstrijdterrein moeten....

welke stallen staan jullie??

Staat er toevallig ook nog iemand bij Rozenburg? Haha!

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 19:56

Nadinetjuhh schreef:
diegomarije schreef:

welke stallen staan jullie??

Staat er toevallig ook nog iemand bij Rozenburg? Haha!

Geen idee, waar het precies is, dat zou ik moeten vragen aan degene die alles geregeld heeft Haha!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 20:49

breunis schreef:
Wij gaan ook mer 3 ponys.Vond de stalhuur ook veel geld.Gelukkig kunnen er 2 op de vrachtwagen blijven daar kan ik boxen van maken en 1 gaat op stal.Wij gaan met vrienden die ook starten bij de paarden en ponys en hebben er ontzettend veel zin in.Nu maar hopen op mooi weer. Cool

hier ga k dus ook met mee Haha! word gezellie hoor!!
had er n tijdje geleden ook al n topic over geopend, maar dat staat nu op pagina 1000 Tong uitsteken

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 23:14

love_sodera schreef:
breunis schreef:

hier ga k dus ook met mee Haha! word gezellie hoor!!
had er n tijdje geleden ook al n topic over geopend, maar dat staat nu op pagina 1000 Tong uitsteken

heb hem ff omhoog gehaalt, is wel leuk om een meeting te doen Haha!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 10:25

Nadinetjuhh schreef:

heb hem ff omhoog gehaalt, is wel leuk om een meeting te doen Haha!

whaha ja ok.... lijkt me ook wel leuk! ag je ziet mekaar vast wel....

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 17:24

er is nog een topic, ook op gereageerd.. maarja.. hier nog meer bokkers die er heen gaan.. en toevallig door een paar bokkers dit gevonden! dus ben echt blij!!
tot daar!

nou ik kom dus ook en heb er echt ont-zet-tend veel zin in!!!!! ik ben nog nooit met mijn ponytje een nachtje weggeweest dus ik vind het helemaal geweldig! Texel ben ik verder ook nog nooit geweest.. maar het lijkt mij echt gezellig.. een heel weekend concours sfeertje! heerlijk!!
ik start trouwens bij de pony's m2 dressuur en Z springen!
met wie meeten?
ik kom met Sophie_kurk!!

nou mensen gaan wij daar ff een leuk weekend van maken of niet? ik wel iig!!! weer of geen weer! regen kan ook iets heel gezelligs hebben toch? :S hihi..

tot dan!

dus wie komen er nou allemaal en bij de pony's of paarden? en welke klasse?

ik start wel:

* Janneke Terlingen met Jip - pony's - dr. M2 - spr. Z
* Sophie Kurk met Rikky - pony's - dr. M2 - spr. M

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 18:34

aghh ik ben waarschijnlijk de enisgte fjord dus kan niet missen, haha spreek je me dan wel ff aan Haha!

ik start
B dressuur
B springen

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 21:17

ik ben met Robin Breunis en Jacqui Kalf en Christel Kalf mee,
Robin start er 2 denk ik in t L/DE springen, in t B/DE springen, uhm 2 in de B dressuur en in de L1 dressuur....
Jacqui rijdt in de B/D dressuur en gaat misschien in de B/D springen
Christel start in de Z/E en M paarden, (zatrdag Z pony's, zondag M paarden) en B dressuur bij de paarden....

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 21:32

He, groom sodera je moet in bed liggen als je ziek bent.Ik heb helemaal kramp in m'n vingers van Live vlechten.

Volgens mij kijken er ontzettend veel mensen uit naar het Texel weekend.De stallen die je op het terrein huurt zijn toch wel incl.
strooisel hoop ik.Of moet ik daar zelf voor zorgen?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 22:44

Ikke ga ook naar het Texel-Weekend!
En Kim (Kimdepim) trouwens ook met haar pony.
Ik start in de D-L2 en springen B

Uit welke provincie komen jullie eigenlijk??
Was benieuwd of er nog meer mensen uit (verre) provincies overgehaald Vingers aflikken waren! Ik kom namelijk uit Overijssel..

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 10:58

viefdepief schreef:
Ikke ga ook naar het Texel-Weekend!
En Kim (Kimdepim) trouwens ook met haar pony.
Ik start in de D-L2 en springen B

Uit welke provincie komen jullie eigenlijk??
Was benieuwd of er nog meer mensen uit (verre) provincies overgehaald Vingers aflikken waren! Ik kom namelijk uit Overijssel..

dan moet ik MET jou springen Haha!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 11:09

breunis schreef:
He, groom sodera je moet in bed liggen als je ziek bent.Ik heb helemaal kramp in m'n vingers van Live vlechten.

Volgens mij kijken er ontzettend veel mensen uit naar het Texel weekend.De stallen die je op het terrein huurt zijn toch wel incl.
strooisel hoop ik.Of moet ik daar zelf voor zorgen?

ah gos.... volgende keer doe ik t wel weer Knipoog!
tja ik ben nu al wel wat beter, maar ik mag nog niks van mn moeder(zeikwijf Stoom uit je oren) en ag van in bed liggen word ik helemaal gek, zit nu dik ingepakt tog maar ff achter de comp Knipoog!

wij komen vanuit Gelderland, net onder Zwolle, t schijnt voor ons meer dan 3 uur rijden te zien Bloos!!!!

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 14:58

wij komen uit zeewolde.. bij harderwijk..denk ook wel een eindje rijden.. als het vanaf zwolle zo'n 3 uur is.. dan drie en half uur ofzo?
flevoland trouwens!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 16:22

jipkip schreef:
wij komen uit zeewolde.. bij harderwijk..denk ook wel een eindje rijden.. als het vanaf zwolle zo'n 3 uur is.. dan drie en half uur ofzo?
flevoland trouwens!

ja zoiets, vanaf hier naar Hierden/Bidinghuizen/ Dronten is t n goed half uur met trailer/vrachtwagen, ga zelfs maar uit van 4 uur ben ik bang...

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 16:55

jepjep Lachen ik ga mee Haha!. Heb via bokt al een superstalletje geregeld Lachen en zit in een huisje daar vlakbij met de hele familie Haha!.

Hester van der Velde met Lars M2 - D dress, M - D Springen. En altijd in voor een buiten/strandrit Haha! Eigenlijk moet er ook nog even een cross bij Tong uitsteken Maar kheb er wel zin in Lachen Lekker weekendje weg Haha!

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 17:33

hesterv schreef:
jepjep Lachen ik ga mee Haha!. Heb via bokt al een superstalletje geregeld Lachen en zit in een huisje daar vlakbij met de hele familie Haha!.

Hester van der Velde met Lars M2 - D dress, M - D Springen. En altijd in voor een buiten/strandrit Haha! Eigenlijk moet er ook nog even een cross bij Tong uitsteken Maar kheb er wel zin in Lachen Lekker weekendje weg Haha!

waar sta je op stal dan Haha! ?

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 21:21

Bij mij!! Nou is dat goed geregeld of is dat goed geregeld? Haha!

Ik start zelf 3 x B dressuur bij de paarden (nu maar hopen dat we binnen de bordjes blijven, wordt de eerste buiten wedstrijd met hem) en als het goed is 2 x B springen (ben nog nooit met hem gestart, dus we zullen zien waar het schip strand Clown )

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 10:50

TypicalDutch schreef:
Bij mij!! Nou is dat goed geregeld of is dat goed geregeld? Haha!

Ik zeg te goed geregeld Tong uitsteken En het huisje staat ook nog eens vlakbij waar we zitten (niet eens met voorbedachte rade Tong uitsteken) Nu nog beetje mooi weer in dat weekend Lachen Wordt helemaal toppie!