De bootkosten zijn meestal vrij hoog zijn als je naar texel komt. Maar met dit weekend is het 50% korting.
Voor meer info http://www.texel-weekend.nl
en wie komen er nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
diegomarije schreef:Jep, ik ga ook heen! Wij hebben geen stallen op het wedstrijdterrein gehuurd, maar in de buurt. Is een stuk goedkoper en we hebben gelijk een huisje erbij! Enige nadeel is dat we met de trailer naar het wedstrijdterrein moeten....
Nadinetjuhh schreef:diegomarije schreef:Jep, ik ga ook heen! Wij hebben geen stallen op het wedstrijdterrein gehuurd, maar in de buurt. Is een stuk goedkoper en we hebben gelijk een huisje erbij! Enige nadeel is dat we met de trailer naar het wedstrijdterrein moeten....
welke stallen staan jullie??
Staat er toevallig ook nog iemand bij Rozenburg?
breunis schreef:Wij gaan ook mer 3 ponys.Vond de stalhuur ook veel geld.Gelukkig kunnen er 2 op de vrachtwagen blijven daar kan ik boxen van maken en 1 gaat op stal.Wij gaan met vrienden die ook starten bij de paarden en ponys en hebben er ontzettend veel zin in.Nu maar hopen op mooi weer.
love_sodera schreef:breunis schreef:Wij gaan ook mer 3 ponys.Vond de stalhuur ook veel geld.Gelukkig kunnen er 2 op de vrachtwagen blijven daar kan ik boxen van maken en 1 gaat op stal.Wij gaan met vrienden die ook starten bij de paarden en ponys en hebben er ontzettend veel zin in.Nu maar hopen op mooi weer.
hier ga k dus ook met meeword gezellie hoor!!
had er n tijdje geleden ook al n topic over geopend, maar dat staat nu op pagina 1000
Nadinetjuhh schreef:
heb hem ff omhoog gehaalt, is wel leuk om een meeting te doen
viefdepief schreef:Ikke ga ook naar het Texel-Weekend!
En Kim (Kimdepim) trouwens ook met haar pony.
Ik start in de D-L2 en springen B
Uit welke provincie komen jullie eigenlijk??
Was benieuwd of er nog meer mensen uit (verre) provincies overgehaaldwaren! Ik kom namelijk uit Overijssel..
breunis schreef:He, groom sodera je moet in bed liggen als je ziek bent.Ik heb helemaal kramp in m'n vingers van Live vlechten.
Volgens mij kijken er ontzettend veel mensen uit naar het Texel weekend.De stallen die je op het terrein huurt zijn toch wel incl.
strooisel hoop ik.Of moet ik daar zelf voor zorgen?
jipkip schreef:wij komen uit zeewolde.. bij harderwijk..denk ook wel een eindje rijden.. als het vanaf zwolle zo'n 3 uur is.. dan drie en half uur ofzo?
flevoland trouwens!
hesterv schreef:jepjepik ga mee
. Heb via bokt al een superstalletje geregeld
en zit in een huisje daar vlakbij met de hele familie
.
Hester van der Velde met Lars M2 - D dress, M - D Springen. En altijd in voor een buiten/strandritEigenlijk moet er ook nog even een cross bij
Maar kheb er wel zin in
Lekker weekendje weg
TypicalDutch schreef:Bij mij!! Nou is dat goed geregeld of is dat goed geregeld?![]()