Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zep schreef:Marijn, je woont duidelijk in de verkeerde hoek van het land
Marijn4045 schreef:Zep schreef:Marijn, je woont duidelijk in de verkeerde hoek van het land
Snap hem niet
carlijn83 schreef:Ik mis eigelijk een optie:
Voor je punten rijden en een goed gevoel
Soms heb je dat je wel een prijs wint maar geen punt gereden heb, dan ben ik daar minder blij mee dan met punt!
Ik rij in principe voor mn punten en een fijn gevoel in de proef. En natuurlijk is t top om bovenin te eindigen.
Laatst had ik 145, maar ik was er blij mee! Hij was in die proef echt van mij (hij heeft altijd veel spanning op indoorconcours) en ik kon m rijden. Toen boeide me die punten niet maar was erg blij met dat er weer vorderingen waren!
carlijn83 schreef:Ik mis eigelijk een optie:
Voor je punten rijden en een goed gevoel
Soms heb je dat je wel een prijs wint maar geen punt gereden heb, dan ben ik daar minder blij mee dan met punt!
Ik rij in principe voor mn punten en een fijn gevoel in de proef. En natuurlijk is t top om bovenin te eindigen.
Laatst had ik 145, maar ik was er blij mee! Hij was in die proef echt van mij (hij heeft altijd veel spanning op indoorconcours) en ik kon m rijden. Toen boeide me die punten niet maar was erg blij met dat er weer vorderingen waren!
Piaffe schreef:Ik heb al gewonnen als ik met ee fijn gevoel van mijn paard af stap. Soms heb ik dan 154 punten, soms heb ik dan 168 punten. Dat laatste heb ik natuurlijk het liefste, maar mijn gevoel is wel het doorslaggevende.
Ik heb ook wel eens gereden en er geen fijn gevoel over gehad en toch 160 punten en 3e prijs gereden. Dan kom ik niet tevreden thuis en heb ik geen wingevoel.
Gevoel is voor mij doorslaggevend.