Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Toedeledoki schreef:Hè Bloempje, hoe is het met jou?Veel succes met je wedstrijd 20 maart.Ik hoop dat Dancer braaf is en dat het goed gaat.Groetjes van Nicole.![]()
Jeannette schreef:Ik heb een mailtje gestuurd of er nog plaats was, maar nog niets gehoord. Ik ga NU even bellen.
GvdT schreef:Het is nog geen 20 maart. Dus wie weet heb je mazzel.
Even off toppic: Wel dapper om weer een topic te openen over een wedstrijd bij Taams
presto schreef:Heb ikwat gemist om over te discusieeren? Ik heb daar laatst ook gereden en vond het wel okee.
GvdT schreef:Een hallf jaar terug of zo was er ook een toppic over wedstrijden bij taams.
Er werd toen behoorlijk met modder gesmeten.
Ik ken Taams niet maar vond het toen een beetje uit de hand lopen in dat toppic vandaar dat ik het dapper
Anoniem schreef:Zijn inderdaad mooie tijden.
Ik moet op zaterdagavond starten.
Als laatste van de dag!
Veel succes bloempie!
GvdT schreef:Een hallf jaar terug of zo was er ook een toppic over wedstrijden bij taams.
Ik ken Taams niet maar vond het toen een beetje uit de hand lopen in dat toppic vandaar dat ik het dapper
fresco schreef:GvdT schreef:Een hallf jaar terug of zo was er ook een toppic over wedstrijden bij taams.
Haaha, die Topic had ik gestart!
Ik vroeg daar, hoe is het om daar te starten?
Nou, heel Taams werdt compleet afgemaakt....
Terwijl het een prachtige accomodatie is!!
Je kan er heerlijk starten en qua jureren, je wordt perfect verzorgt!
Zeker een reden om nog een keer heen te gaan!