Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
remi schreef:Ik heb hetzelfde al meerdere malen gehad bij deze vereniging, punten kwijt heel gedoe geweest, gelukkig bewaar ik mijn startcoupons altijd. Ik ging dus ook z1 starten met Rebbel toen ik een boze brief kreeg van de KNHS dat ik nog niet genoeg punten had. Ik heb gebelt naar de KNHS en die hebben gevraagd of ik copies van mijn protocollen met startcoupons op wilde sturen, dat heb ik gedaan en toen werden ze er keurig bijgeteld.
gelukkig is Astrid erg netjes en bewaart ze alles heel secuur. Maar of het helpt?? Ik weet ook niet precies wat de KNHS heeft gezegd over de reden dat ze niet tellen, of dat het gaat om niet aanmelden of dat er meer aan de hand is.
Het rare is dus dat deze vereniging beweert dat ze alles aanmelden bij de KNHS maar dat die daar op de 1 of andere vage manier zelden aankomen ook het opsturen van de coupons van verreden wedstrijden gaat niet altijd goed. Wedstrijden staan ook vaak niet in de PenS, terwijl ze wel gereden worden.En idd met officiele jury's en betaling van startgeld. Ik hoop voor je dat je zelf je protocollen met coupons bewaard hebt
GeJe schreef:Stond de wedstrijd inderdaad in de Paard & Sport?
Je kunt ook het vraagprogramma bekijken. Als dat er niet is, weet je al van te voren dat je een zgn. "wilde" wedstrijd gaat rijden. Deze vallen dus niet onder de KNHS. Vraag je dus ook af op welke wijze deze wedstrijd de boel "verzekerings-technisch" heeft geregeld....
m_brunott schreef:Wellicht dat de ruiters welke de winstpunten hebben gereden zich aan kunnen melden bij info@stalravensheuvel.nl zodat wij een tussentijdse wedstrijd kunnen organiseren om het verlies van winstpunten terug te kunnen draaien