Het begon met opzadelen. Op een of andere manier krijgt ze het telkens voor elkaar mn zadel eraf te gooien op het moment dat ik omloop om de singel vast te gespen. Ze rent dan achteruit, stijgert, en gooit het dus op de grond. Vorige keer ook, het raakt zo wel erg beschadigd, om nog maar niet te spreken over ergere schade aan de boom enzo.

Met losrijden was ze best braaf, wel wat kijkerig. Vervolgens komen we in de bak, en gaat ze vol op de rem bij het zien van de bloembakken. En ik maar schoppen wat ik kan, zonder duidelijk resultaat. Gewoon niet luisteren. Tussen de 2 proeven in, moest ik haar flink voorwaarts rijden van mn instructrice, en haar meer attent op mij maken. 2e proef ging iets beter, op het tegen de hand en hinniken na dan in ieder geval

Maargoed, mijn instructrice denkt dus dat Kore mij van begins af aan (bij het opzadelen al) gewoon aan het uittesten was. En dat ik met losrijden niet streng genoeg ben geweest, zodat ze mij in de proef finaal liet zitten.
Nog meer mensen die dit zo ervaren?
Ter verduidelijking, thuis is ze met opzadelen ook erg vervelend. Maar de proeven gingen thuis goed, zoals altijd.