Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Samsam schreef:ik ga met samsam in de L1 starten, zit nog een beetje te dubben over het aantal proeven. weet iemand hoe dat zit met de finale en wanneer die gereden wordt?
Tigger schreef:Samsam schreef:ik ga met samsam in de L1 starten, zit nog een beetje te dubben over het aantal proeven. weet iemand hoe dat zit met de finale en wanneer die gereden wordt?
Grote kans dat we tegen elkaar uitkomen...
missmiekie schreef:kom jij ook? En wie van jullie stallen je paarden dan daar op het terrein??
Tigger schreef:missmiekie schreef:kom jij ook? En wie van jullie stallen je paarden dan daar op het terrein??
Als ik een trailer kan regelen wel.
Mijn paard staat in Raalte, dus ik kan gewoon heen en weer...
nicole0180 schreef:ik doe alledagen mee in de Z1 ben der nog nooit geweest heb er wel onwijs veel zin in
missmiekie schreef:nicole0180 schreef:ik doe alledagen mee in de Z1 ben der nog nooit geweest heb er wel onwijs veel zin in
hoi hoi,
Stal jij je paard wel op dat terrein????
oliebol he,kun je niet in de Z2 meedoen?? Ik wil bokt-concurrenten hihidas coowlie
Ik heb er ook mega veel zin in , ik hoop dat het weer van dat heerlijke weer is, vorige jaren was het er altijd bere gezellig, tenzij je bijna verzuipt als het zo hard regent dan kun je ook zo weinig maar IK HEB ECHT ZZZZZOOOOOOOOO veeel in !!!!!
missmiekie schreef:hey leuk dan zie ik je misschien daar op stal wel!!!.Hoe heet jij en hoe heet je paard?? hihi dan kan ik ff opletten en zoeken MEETING
nicole0180 schreef:missmiekie schreef:hey leuk dan zie ik je misschien daar op stal wel!!!.Hoe heet jij en hoe heet je paard?? hihi dan kan ik ff opletten en zoeken MEETING
hahahik heet nicole eberharter en me paard patser en jij.....
Concorde schreef:Aangezien ik de Almelose Ruiterdagen ook al alle dagen ga, ga ik me hier maar een beetje inhouden en niet elke dag (dan moet ik een stal huren- heb niet elke dag vervoer). Ik ga vrijdags starten met mijn paard (Only Orien, v. LandwindIIB) B dressuur (nieuw paard), 2 proeven.