Dit weekend wedstrijd, gaan ze door????

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneS

Dit weekend wedstrijd, gaan ze door????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 19:15

Nou hier is dus vandaag een pak sneeuw gevallen a 30 cm en het sneeuwt nog. Nou zijn de berichten voor de komende dagen, minder sneeuw, maar wel overdag temperaturen onder 0.
Zoieso denk ik niet dat ik zaterdag naar mijn wedstrijd ga, het is best ver en als de sneeuw niet wegdooit neem ik het risico niet, plus dat ik natuurlijk niet kan rijden en ook niet naar de manege ga met deze sneeuw.

Wat denken jullie, worden ze afgelast??? (Dan meld ik me namelijk nog ff niet af Bloos )

Samo

Re: Dit weekend wedstrijd, gaan ze door????

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 19:30

Ik heb zondag wedstrijd, en je moet daar buiten losrijden..
als ik zo naar buiten kjk.. denk ik dat het niet doorgaat.. ik bel morgen wel tijdens de belavond, vragen of ze het aflassen..

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 19:37

Wij hebben zondag menkampioenschappen, daar hebben ze 3 binnenmaneges. Als ze slim zijn, dan laten ze ons 1 dressuurproef rijden en dan kunnen we binnen losrijden. Ik ben benieuwd of het doorgaat, zou wel graag willen.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 19:41

De grotere wegen worden wel sneeuw vrij gemaakt. De wedstrijden zullen wel kijken hoe er gereageert wordt en hoeveel mensen zich afmelden. Dan kunnen ze altijd nog beslissen wat het beste is om te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 19:57

Ik heb aankomende zaterdag ook een wedstrijd en als de wegen net zo goed zijn als vandaag ga ik gewoon heen.
Daar zijn namelijk 2 binnenrijhalen dus je kan er ook gewoon binnen losrijden dus dat scheelt ook zeker wel.
Mocht het glad worden of iets anders waardoor het onverantwoord wordt om met de trailer te rijden dan blaas ik het natuurlijk wel gewoon af.
Maar ik wacht nog eventjes af tot de dag zelf.
Wie weet knapt het enorm op en is er gewoon niks aan de hand!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 20:12

Nou ik wil ook zeker graag! Vorige week ook al af moeten melden omdat ie een hoefzweertje had gehad en ik weinig had kunnen rijden. Hier was ik verder nog nooit geweest en er is een leuk deelnemersveld. Kijk morgenavond wel ff.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 20:13

Anoniem schreef:
Ik heb aankomende zaterdag ook een wedstrijd en als de wegen net zo goed zijn als vandaag ga ik gewoon heen.
Daar zijn namelijk 2 binnenrijhalen dus je kan er ook gewoon binnen losrijden dus dat scheelt ook zeker wel.
Mocht het glad worden of iets anders waardoor het onverantwoord wordt om met de trailer te rijden dan blaas ik het natuurlijk wel gewoon af.

Ik heb er vanmorgen 1,5 uur over gedaan om naar mijn werk te komen (normaal 30 minuten) Zo slecht waren de wegen, op de snelweg kon je niet harder dan 50 km. Dus als de wegen hier net zo slecht zijn als vanmorgen ga ik niet heen.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:17

op het nieuws zeiden ze dat er vooral regen aankwam.. dus hopelijk is alles snel weg. Ik heb zondag aan het einde van de middag wedstrijd, dus ik heb nog een kleine kans. Hier in de regio geven ze in ieder geval niet veel sneeuw meer op.

yentle01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:22

Ik had a.s zondag een wedstrijd gehad, maar lees nu op internet dat deze is afgelast. (Friesland)

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:53

YvonneS schreef:
Ik heb er vanmorgen 1,5 uur over gedaan om naar mijn werk te komen (normaal 30 minuten) Zo slecht waren de wegen, op de snelweg kon je niet harder dan 50 km. Dus als de wegen hier net zo slecht zijn als vanmorgen ga ik niet heen.

Bij ons worden de wegen aardig schoon gehouden Ja
Met van die sneeuw schuifers.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 22:05

MissSisa schreef:
YvonneS schreef:

Bij ons worden de wegen aardig schoon gehouden Ja
Met van die sneeuw schuifers.

Ja daar reed ik ook nog een paar x achter, vandaar dat het ook niet zo hard ging. Ze hadden hier de grootste moeite om de wegen schoon te krijgen.

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 22:18

Ik zou als ik jou was gewoon afwachten. Inschrijfgeld moet je toch betalen, of je nu afmeld of vrijdag/zaterdag. Kwijt ben je het toch.
Ze geven geloof ik voor het weekend wel weer sneeuw door.
Ik heb zondag aan het eind van de dag ook een wedstrijd. De manege ligt een beetje afgelegen, maar ik wacht het gewoon af tot zaterdag. Dan kan ik altijd nog beslissen.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 22:44

De grote wegen zullen nog wel te doen zijn. Maar het is dan nog maar de vraag of we het erf af komen!! En ik moet dan nog een paar honderd meter over een boerderijweg naar de grotere weg. Dát stuk is vaak niet te doen. Dus ik denk dat ik de wedstrijd van vrijdag maar af ga bellen. In de zomer zijn er nog zat wedstrijden.

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 22:52

Samo schreef:
als ik zo naar buiten kjk.. denk ik dat het niet doorgaat.. ik bel morgen wel tijdens de belavond, vragen of ze het aflassen..

wij hebben zondag een wedstrijd (westervoort) bij osn thuis en daar word zaterdag besloten of het door gaat dus hoop het wel..! Knipoog

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 10:12

jaleesa90 schreef:
Samo schreef:

wij hebben zondag een wedstrijd (westervoort) bij osn thuis en daar word zaterdag besloten of het door gaat dus hoop het wel..! Knipoog

Ik moet naar Arnhem.. ik hoor het vanzelf of het doorgaat of niet..

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 10:49

@YvonneS, Jij gaat vast naar Pesse,,? Is voor jou toch maar een klein stukje rijden? Maar dan nog kunnen de wegen glad zijn. Ik ga Zaterdag naar Steenwijk. Ik zie wel wat ze doen Sigaar

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 10:56

@YvonneS, Jij gaat vast naar Pesse,,? Is voor jou toch maar een klein stukje rijden? Maar dan nog kunnen de wegen glad zijn. Ik ga Zaterdag naar Steenwijk. Ik zie wel wat ze doen Sigaar

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 11:46

Ik moest aanstaande zondag eigenlijk naar Zeijen, maar zag net op startlijsten.nl staan dat deze wedstrijd afgelast is en verschoven wordt naar 20 maart.
Vind het niet zo erg dat het niet doorgaat, heb de afgelopen week nog niet kunnen rijden en hier zijn een aantal wegen nog spekglad. Er komen wel meer wedstrijden hoor, ik ga geen ongelukken riskeren voor een L2-proefje... Nou ja is ook niet meer nodig want de organiserende vereniging had toch al besloten de wedstrijd af te blazen.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 11:53

Anoniem schreef:

ga je ook naar Middenmeer?

capriole

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 11:58

love_sander schreef:

Wow, Steenwijk is nu nog drama. Zou inderdaad 's ochtends beoordelen of het haalbaar is of niet. Mijn zus woont in Steenwijk en heeft een 4W drive auto maar heeft al menig persoon moeten lostrekken etc, volgens haar is het echt heel erg.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 13:43

Samo,waar moet je heen in Arnhem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 15:31

reddytobias schreef:
Anoniem schreef:

ga je ook naar Middenmeer?

Ja Haha!

risthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 15:46

Elisa2 schreef:
Samo,waar moet je heen in Arnhem?

Er is in arnhem zuid en bij mansour wedstrijd dat weet ik wel weet verder niet of het doorgaat of niet???

Anni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 16:16

K vraag t me ook af miet zaterdag en buiten losrijden heb gebeld en hoor het vanavond.........

Anni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 16:18

K vraag t me ook af miet zaterdag en buiten losrijden heb gebeld en hoor het vanavond.........