Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
melody2 schreef:Hier ligt inmiddels al ruim 20 centimeter sneeuw! De sneeuwschuivers zijn al ingezet.
Pinacolada schreef:Hier boven in Friesland ligt nu al bijna halve meter. Als dit zo blijft zullen de friezen wel thuisblijven denk k, ze geven al grote waarschuwingen voor normale auto's.
CGJ12 schreef:Zolang de tent in Wanroy niet instort gaat het echt gewoon door hoor........ (al was dit misschein wel een stille wens van enkele KNHS-bestuurders)
liberty schreef:NK is toch pas volgende week?? Want wij hebben deze zondag menkampioenschappen Zuid in wanroij
Het weer wordt vast beter
Neonlight schreef:Dit weekend zullen de wegen allang weer schoon zijn. Ze hebben ook niet al te veel sneeuw meer voorspeld, dus de wegen kunnen ze nu wel schoon houden.
Overigens, ik dacht al over welk NK het ging, maar het zijn dus de KNHS kampioenschappen......is niet een NK!
kadans16 schreef:Neonlight schreef:Dit weekend zullen de wegen allang weer schoon zijn. Ze hebben ook niet al te veel sneeuw meer voorspeld, dus de wegen kunnen ze nu wel schoon houden.
Overigens, ik dacht al over welk NK het ging, maar het zijn dus de KNHS kampioenschappen......is niet een NK!
Waarom is het geen NK >;)
De hele basiswedstrijdsport van nederland valt toch onder de KNHS.
Citaat:
Ja, ik geloof ook niet dat ik je snapDit zijn toch gewoon de Nederlandse kampioenschappen ponies, dus NK???
Wat bedoel jij dan??