Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
obelixje schreef:rockey, weet je toevallig ook wat Kees op 't Hoog heeft gedaan in het Z1?
obelixje schreef:Ik doe zelf niet mee en kan helaas ook niet komen kijken. Wel loopt mijn oude merrie mee, Kayla van Kees op 't Hoog. Ben erg benieuwd hoe ze het er vanaf brengen en ik hoop natuurlijk op een plaatsing voor indoor brabant!!
obelixje schreef:wat is dat nu weer voor antwoord? >;)
Pannie schreef:obelixje schreef:wat is dat nu weer voor antwoord? >;)
Haha jaah ik moet hem echt niet...met zn arrogante stomme kop. Wij hebbe een keer ruzie met hem gehad op wedstrijd...was echt lachwekkend
Pannie schreef:obelixje schreef:wat is dat nu weer voor antwoord? >;)
Haha jaah ik moet hem echt niet...met zn arrogante stomme kop. Wij hebbe een keer ruzie met hem gehad op wedstrijd...was echt lachwekkend
obelixje schreef:Ik doe zelf niet mee en kan helaas ook niet komen kijken. Wel loopt mijn oude merrie mee, Kayla van Kees op 't Hoog. Ben erg benieuwd hoe ze het er vanaf brengen en ik hoop natuurlijk op een plaatsing voor indoor brabant!!
vivumper schreef:kees is helemaal niet arrogant. hij haat mensen die arrogant zijn, dus is het zelf absoluut niet. ik ken kees heel goed. ik ken kees al vanaf ik klein ben.
ik heb kees leren kennen op de club. wij hebben de oude pony van kees gekocht een paar jaar geleden voor mijn zus en nou rijd ik er op. kees helpt mij altijd en daar ben ik blij mee. als er iemand is die absoluut niet arrogant is dan is het kees wel!!!
en als je kees niet kent ga er dan niet over banketstaaf!!!