Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VValar schreef:Volgens mij komt hij met een hele andere kur Shanne16Dit bericht stond trouwens ook al op zijn website.
Shanna16 schreef:Hmm... op Jumping reed hij anders ook al op trance
VValar schreef:Shanna16 schreef:Hmm... op Jumping reed hij anders ook al op trance
Klopt, en op de hengstenkeuring ook. Ik vond de kur al super maar blijkbaar was Edward aan vernieuwing toeAls ik het goed heb begrepen wil hij zijn vernieuwde kür voor het eerst laten zien en horen op 15 juli tijdens Outdoor Gelderland.
Shanna16 schreef:VValar schreef:Volgens mij komt hij met een hele andere kur Shanne16Dit bericht stond trouwens ook al op zijn website.
Hmm... op Jumping reed hij anders ook al op trance
*volcano* schreef:Super!![]()
Alleen jammer dat ie niet even heeft gewacht tot ik zover wasben je gelijk weer zijn na-aper ipv andersom,
heb altijd al gevonden dat de muziek wat moderner en vlotter mocht!
Lekkere beat erachter, leuk melodietje, techno of (happy)hardcore lijkt me ook wel wat, maar dan wel speciaal voor de kur gemixed.![]()
Vind vaak nummers niet aansluiten op de bewegingen en ritme van t paard, of t klopt wel maar het nummer is niet happy genoeg, zie je zo'n paard lekker happy swingen met zo'n dramatische klassieker erachter![]()
Ik vind het effect veel mooier met wat happy, imposante muziek en beats erbij
saluut schreef:Tijdje geleden? Deze afspraak is pas vrij recent gemaakt!
Laantje schreef:saluut schreef:Tijdje geleden? Deze afspraak is pas vrij recent gemaakt!
Ik hoorde het even na Amsterdam al, een tijdje geleden dus