Mijn topics verdwijnen

Wie gaat er nog meer naar Middenmeer toe a.s ?
Ik ga zaterdag zelf springen in de C/B en E/B ! Superzin en wie komen er nog meer ? Kunnen we ff meetenn!!!
Zondag ga ik ook mee om te helpen groomen enzo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gomir schreef:*Verrassing*
Ik ben er zondag ookIk kom kijken, supporteren en misschien nog hier en daar een beetje helpen.
Bel me maar even als we elkaar niet kunnen vinden, die meeting moet nu toch echt een keer lukken
gomir schreef:Ik en me vervelenWat heb jij voor waanideeën
(volgens mij wordt het bedtijd
)
Maar je mag me best aan het werk zetten hoor, mits mijn instructeur genoeg mensen heeft en ik verder ook niet gecharterd wordt
(heb gister nog wel heel lief aangeboden om een pennymeisje te vervangen volgend weekend)
gomir schreef:Komt vast wel allemaal in orde, het is pas dinsdag
Wie is Cor eigenlijk
gomir schreef:Dat was ook wel de eerste Cor die me te binnen schootMaar wist ik veel dat je zusje daar in pension staat
(heb hem zondag nog gesproken op concours, vond het superfijn dat ik even door mocht rijden)
Dan wordt het voor jou wel een lange dag op het kampioenschap zeg
Soraya92 schreef:gomir schreef:Dat was ook wel de eerste Cor die me te binnen schootMaar wist ik veel dat je zusje daar in pension staat
(heb hem zondag nog gesproken op concours, vond het superfijn dat ik even door mocht rijden)
Dan wordt het voor jou wel een lange dag op het kampioenschap zeg
Dat mag je zeggen ja!
Soraya92 schreef:Hij doet alless!!!!!!
![]()
maar ik regel wel ff dat Soraya naar stal gebracht kan worden , want ik word in Middenbeemster al om half 7 sochtends opgehaald!
gomir schreef:Dan hoop ik voor je dat er leuke springhunken rondlopen![]()
Kun jij niet meteen meerijden als iemand Soraya naar stal brengtOf is dat een dom idee
Soraya92 schreef:gomir schreef:Dan hoop ik voor je dat er leuke springhunken rondlopen![]()
Kun jij niet meteen meerijden als iemand Soraya naar stal brengtOf is dat een dom idee
ja dat is de bedoeling ! Tenzij ik mijn prins op het witte paard zie
*zal wel niet zo zijn bij de pony’s!*
gomir schreef:Ik vond het al vreemdHet was net of je bedoelde dat jij daar zou blijven en iemand Soraya naar huis zou brengen
Bij de pony's ben ik er bang voor, maar wie weet loopt er bij de paarden nog wat voor je tussen
gomir schreef:Wij en Slowchatten?Hoe kom je daar nou weer bij
Soraya92 schreef:haha okeej!![]()
IK WIL NICK ZIENNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!
lijkt me duidelijk !