07.00: wekker gaat

08.00: we gaan naar stal, auto volgeladen met schone spulletjes
08.45: we zijn klaar met de enkele knotjes opnieuw erin doen, madame staat schoon klaar voor vertrek, het wachten is op Wouter en Marga om te laden
09.30: de paarden zijn geladen, en we vertrekken
We zijn nog maar net op de snelweg, en het noodweer slaat toe... natte sneeuw, hagel, bliksem, onweer, maar de trailer voor ons blijft netjes rijden zonder schudden. Tot aan Capelle a/d IJssel rotweer gehad
+- 11.00: aankomst Capelse Manege, we gaan ons aanmelden, betalen, en hebben nog iets meer als een uur voordat we gaan losrijden
12.15: we beginnen met opzadelen... geen succes, Kore schrikt van eenden in het water, staat op haar achterbenen en het zadel valt op de grond, gelukkig geen beschadigingen. Op het zelfde moment begint het te hagelen, en gaan we binnen in een stal opzadelen (wat eigenlijk niet mag!)
12.45-13.00: losrijden, Kore gedraagt zich voorbeeldig. Wouter stoeit met zijn paard die meer op 2 benen als op 4 benen staat.
13.07: Kore ontdekt de bak waar de proef gereden moet worden, en besluit dat alles eng is! Een grote wand met mensen erachter (de kantine), enge schotten met gaten, en hinnikende paarden daarachter. Proef 1 verloopt zeer gespannen.
13.30: proef 2 iets minder gespannen, maar nog niet zo fijn als ik zou willen
+- 14.00: prijsuitreiking: 1 keer 3e (152 punten) en 1 keer 4e (149 punten) met in beiden proeven twee keer -2 punten omdat ik verkeerd de rijbaan verliet....

16.00: thuiskomst op stal
17.00: thuiskomst thuis.
Al met al toch een geslaagde dag, voor een eerste keer! En hierbij nogmaal een heel groot bedankje aan mijn super groom Camilla!!