Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
patos schreef:Wat leuk, welke klasse start je? Ik rijd namelijke ook, alleen ben ik de alllerallerlaatse combinatie, heb niet eens enige vorm van competitie, ben de enige Z1'er.
patos schreef:Wat leuk, welke klasse start je? Ik rijd namelijke ook, alleen ben ik de alllerallerlaatse combinatie, heb niet eens enige vorm van competitie, ben de enige Z1'er.
gabyfedde schreef:patos schreef:
Wat leuk, welke klasse start je? Ik rijd namelijke ook, alleen ben ik de alllerallerlaatse combinatie, heb niet eens enige vorm van competitie, ben de enige Z1'er.
Alvast gefeliciteerd met je eerste plaats!
En succes met het halen van je laatste 2 winstpunten
Dit was toen ik M bij de pony's reed onderhand standaard, of helemaal alleen of soms 1 concurrent.
Marsie schreef:Hmmm ik heb nu een berichtje terug gekregen dat ik anders nog wel op de reservelijst gezet kan worden. Ik weet het niet, zal ik dat doen? Is er veel kans dat er iemand zich afmeld/belt?
masja schreef:Ik start zaterdag rond etenstijd in het L1. Gaby gaat mee als emotionele steun en voorlezer
Misschien tot dan! Wel leuk zoveel bokkers!
Masja
gabyfedde schreef:masja schreef:Ik start zaterdag rond etenstijd in het L1. Gaby gaat mee als emotionele steun en voorlezer
Misschien tot dan! Wel leuk zoveel bokkers!
Masja
Moet ik de zakdoekjes meebrengen?
peeky schreef:Hee Ravenswaaij, daar heb ik vroeger nog veel gestart! Dan praten we toch over minimaal 10 jaar geleden...zou wel heel old skool zijn als ik daar ook weer eens heen gaAlleen worden er nu meer wedstrijden gehouden dan vroeger en kan ik nu ook dichterbij starten, en dat is wel een stuk makkelijker, dus....dat is dan weer de belemmering, plus dat ik alweer 4 weken gips heb en dus niet heb kunnen rijden
Marsie schreef:Ik heb goed nieuws! Ik kan zaterdag alsnog starten
. Mijn starttijden zijn 18:25 en 18:45.
masja schreef:
GraagHahahaha. Zal toch wel meevallen? Als ze de spiegel maar niet gepoetst hebben!
irene schreef:masja schreef:
GraagHahahaha. Zal toch wel meevallen? Als ze de spiegel maar niet gepoetst hebben!
Damn, heb ik uren staan boenen op die spiegel ben je er niet eens blij mee >;)
Maar Ravenswaaij is sinds de nieuwe eigenaren er zijn inderdaad een stuk gezelliger geworden. Ik sta er zelf met mijn paardje en heb het er goed naar mijn zin.
Iedereen die er wedstrijd rijdt, komt langs hem trouwens, dus allemaal even zwaaien naar Parcival, de schimmel in de 3e buitenstal van achteren
irene schreef:masja schreef:
Damn, heb ik uren staan boenen op die spiegel ben je er niet eens blij mee >;)
Citaat:
AAAAAAARG! Nee!!! Daar gaan mijn punten![]()
Zie je morgen! Ik heb er zin in!!
patos schreef:Citaat:
AAAAAAARG! Nee!!! Daar gaan mijn punten![]()
Zie je morgen! Ik heb er zin in!!
Haha, niet zo aanstellen hoor![]()
Veel succes morgen, laat iedereen nog weten hoe het gegaan is?
irene schreef:Iedereen die er wedstrijd rijdt, komt langs hem trouwens, dus allemaal even zwaaien naar Parcival, de schimmel in de 3e buitenstal van achteren